Waar zijn de april 2009 moeders?

Pffffff!
Ik heb een kloppend hartje gezien! Nu ongeveer een week of 8 oud en over twee weken mag ik nog een keer voor een echo om het precies te meten. UItgerekend dus half september. Volgens de vk was de kans op een miskraam nu nog maar 1% en moesten we het maar gewoon gaan vieren.
Dat ga ik nu ook maar doen. Manlief is ook vrij, dus we zijn lekker samen met de kinderen nu. Als straks de oudste wer uit school is, gaan we wat leuks doen!

He wensvoordrie, wat een goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd, en ik kan mij voorstellen dat jullie dit uitgebreid vieren.

Meisjeb, ik heb het medicijn al genomen afgelopen maandag, heb er geen pijn bij gehad maar blijf wel bloeden. Ik moet morgen dus terugkomen en dan gaan ze kijken of ik schoon ben, ik hoop het wel, want op een curretage zit ik echt niet te wachten! Dan ga ik week 4 al in met ellende.

Ik kan mij voorstellen dat je er tegen op ziet, hoe dubbel het ook is, je wilt erg graag zwanger zijn, maar het kost enorm veel emoties.

Hey hallo meiden,
Rosa, wat verdrietig voor je dat je weer een mk hebt gehad, en helemaal vervelend dat het allemaal op zo'n rottige manier is gegaan. Ik ben blij dat mijn gyn mij van de cyotec heeft af weten te brengen, want ik hoor geen fijne verhalen..... KLets maar weer lekker met ons mee, ik weet hoe je je voelt en dat geldt voor iedereen hier. Het gaat je niet in de koude kleren zitten en dat nu je uitgerekende datum dichterbij komt is ook helemaal niet leuk. Al helemaal niet als anderen wel lekker met verlof gaan. Ook daar weet ik helaas alles van.....
Wens voor 3; hehe, wat een opluchting om het hartje te zien kloppen he? De kans dat het nu  nog misgaat is inderdaad veel kleiner geworden. Ik wil je niet bang of bezorgd maken, maar bij mijn laatste zwangerschap had ik ook eerst een kloppend hartje, maar ging het dus toch nog mis. Maar dat hoeft bij jou natuurlijk helemaal niet zo te zijn! Geniet er maar gewoon van, dan neemt niemand je dat nog af!

Ik zit nu op de 24e dag in de cyclus en ik ben vrijwel dagelijks een beetje weeig in de buik, niet echt heel misselijk, maar het gevoel is wel herkenbaar.... En misschien verbeeld ik het me wel, maar ik heb meer last van gevoelige borsten en vanochtend moest ik plotseling huilen om iets wat ik las in een tijdschrift.....
Er zijn dus wel signalen, maar misschien verbeeld ik het me ook wel.... Nog een weekje afwachten dus....
Nou...ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal verder gaat en ik natuurlijk hou ik jullie ook op de hoogte!
Ik ben trouwens wel blij te lezen dat jullie ook ( een beetje) moeite hebben met die naderende april maand.
Groetjes, Karin

Karosie, ik hoop dat je voorgevoel juist is, een spannende week dus voor je. Ik kan nooit zolang wachten en doe altijd al een paar dagen van te voren een test, de keren dat ik zwanger was zag ik dan ook al een streepje, waarschijnlijk dus sterke hormonen gehad.

Vrijdagochtend werd ik wakker, zonder bloed! Heb sindsdien ook niet meer gebloed. Ben nog wel voor echo geweest en alles zag er weer goed uit. Heb vanmorgen zwangerschapstest gedaan en deze was negatief! Voor 1 keer ben ik hier blij mee, wij kunnen nu weer een nieuwe start maken. Krijg hierdoor ook gelijk weer wat meer energie.

Ik hoop dat "3 keer is scheepsrecht" bij ons gaat uitkomen, want wil dit niet nogmaals doormaken, maar goed wie wel!

Fijne zondag verder

Daar ben ik weer.......helaas geen goed nieuws. Het is deze maand weer niet gelukt. Ben even het hele vertrouwen kwijt of het ooit nog goed gaat komen. Waarom lukt het nu niet meer? En had nog zo'n goed gevoel deze..........wat lichte krampjes en gevoelige borsten en wat misselijk (sorry karosie, hopelijk pakt het voor jou beter uit. blijf voor je duimen)

Rosa wat een verdriet weer. Fijn dat het bloeden gestopt is en hoop op 3x scheepsrecht voor je. By the way, ik heb ook cytotec gehad en gelukkig is alles goed gegaan.
Ik heb ook veel moeite met zwangeren en pasgeboren baby's. Het  blijft om me heen maar regenen van zwangeren.  Moet iedere keer weer even een drempel over. Zeker nu april dichterbij komt en het nu weer niet gelukt is.

Meisjeb ik wens je ook veel geluk en sterkte. Onbezorgd zwanger zijn, zit er voor ons niet meer in. Maar dat zien we dan wel weer......eerst maar weer eens zwanger zien te worden.

Wensvoor 3 ik ben blij voor je dat het hartje klopt. Ik blijf ook voor je duimen dat het goed blijft gaan.

Muriel, wat jammer nou...
Ik kan wel zeggen, blijf er in geloven! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik duim voor jullie allemaal dat het binnenkort toch een keer lukt.

Volgende week dinsdag heb ik weer een echo en ik vind het zo spannend. Ik ben dan 10 weken (als het goed is) en ik hóóp dat alles dan goed is. Ik laat het jullie weten.

Mijn zwangere collega en zwangere leerling lopen nu echt op "het laatst" op school. Gek idee blijft het dat ik daar ook zo bij had kunnen lopen. Het scheelt wel dat ik nu weer zwanger ben, maar het steekt soms toch een beetje.

Liefs en een dikke knuffel voor een ieder die het nodig heeft.

Ondanks de ongi zie ik het vandaag weer wat rosekleurige in. Ik moet het vertrouwen niet kwijt raken en ik weet dat er anderen zijn die het moeilijker hebben, maar je voelt nu toch even je eigen verdriet. En nu even wat harder door die extra zwangere erbij, naderende zwangerschapsverlof, de ma  en de naderende  april maand.........alles komt er dan bij.

Kop op, schouders eronder en positief blijven denken! Toch fijn dat ik hier mijn verhaal even kwijt kan.

Lieve help, het gaat niet goed! Vanmorgen liep er opeens helderrood bloed langs mijn benen. Het voelt niet goed en ik ben erg geschrokken. Ik kan alleen maar afwachten, maar ik voel me zo naar nu. Zo bang en zo rot.

Terug
Bovenaan