Waar zijn de april 2009 moeders?

Onee toch wensvoordrie!! Kan mij voorstellen dat je in de rats zit. Mag je niet voor een echo? Vaak mag dit al is het maar voor geruststelling. Het kan ook innestelbloeding zijn he, of is het wellicht de periode dat je normaal ongesteld was geweest? Ook wel eens gehoord dat dit toch even doorbreekt.

Heb je ook krampen?

Sterkte ermee, ik duim dat het goed bij je blijft gaan!

Hopelijk komt het voor de rest deze maand ook allemaal goed, wat positiviteit mag wel eens komen in ons clubje toch!

Wensvoor3, Jakkes zeg, wat een schrik! Lijkt me logisch dat je je nu naar voelt, ik krijg er zelfs al kippenvel van! Weet je inmiddels al wat meer?????
Ik denk aan je, ennee....zo snel mogelijk een echo laten maken lijkt me, dat moet in SH toch kunnen?

Helaas heb ik zelf ook niet echt een positief verhaal....toch weer ongesteld geworden. Ik heb er nog niet eerder zo enorm van gebaald als nu, ik ben zo teleurgesteld!
Ik ben van t weekend echt mezelf niet geweest, zo jankerig de hele tijd en zo boos.... omdat iedereen om me heen maar zwanger wordt en het overal maar goed gaat, allemaal blije mensen en meelevende vragen en ik sta nog steeds met lege handen! Ik gun niemand een miskraam, maar ik zou soms ook wel willen dat er eens iemand anders was die hetzelfde mee zou maken, dat maakt het zo veel makkelijker. Ik denk dat ik er dan makkelijker over kan praten en dat er dan wat meer begrip zou zijn!
En april komt dichterbij en ik heb nog maar 1 kans om voor die datum zwanger te worden en iedereen om me heen lijkt die maand helemaal te vergeten als het om mijn gevoelens gaat..... He jakkes, wat een klaagzang, maar ik voel me nu even zo alleen......
En vrijdag heb ik een belafspraak met de gyn over de testuitslagen en natuurlijk kon ik mezelf niet inhouden, ik heb stiekum op internet naar de meest nare en rampzalige berichten gespeurd, zodat ik nu zeker weet dat er iets helemaal mis is met mij.... Nee hoor, grapje, ik kan t nog wel relativeren, maar ik begin het toch wel spannend te vinden nu. Wat als er wel iets uitkomt, wat dan? En wat als ze niks vinden, terwijl ik bijna zeker weet( ahum, voel en mijn gevoel is sterk, daar mag ik op vertrouwen) neem ik daar dan genoegen mee?
Kortom, sorry, ik kan ook even niks positiefs bedenken....

Iedereen veel sterkte en succes, en nogmaals Wens voor3, ik denk aan je!

Liefs, Karin

Hoi dames,
Ik weet nog niks meer. Uiteindelijkis het bij twee grote bloedingen van zaterdag gebleven. Daarna heb ik nog wel rozebruin, rozig, bruinrood en rodig slijm verloren (vooral bij afvegen). Geen stolsels, geen buikkrampen. Ik had al een afspraak voor morgen voor een echo, maar ik ga zo belen of ze vandaag nog een gaatje hebben. Ik heb al twee nachten niet geslapen van de spanning. Ik ben zo bang dat de zwangerschap niet meer in intact is..... Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs wensvoordrie

Het was vals alarm. Goed nieuws dus. Nu 9 weken 5 dagen zwanger en op de echo zag alles er volkomen normaal uit. Wat een opluchting. Bedankt voor jullie meeleven, het voelt fijn als er andere mensen zo meeleven!

Terug
Bovenaan