Hai dames,
Daar was ik weer.
Muriel, volgens mij heeft dat artikel in meerdere kranten gestaan, in de extra bijlage. Ik heb het uit de Stentor gehaald(Zwolse Courant).
Ik heb een nieuwtje; ik ben weer zwanger!
Vorige week donderdag heb ik een test gedaan, ik was al 2 weken ongekend moe en ik had zo het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn. Dus test gedaan, terwijl ik eigenlijk nog niet echt overtijd was, maar wel heel positief!
Blij, blij, maar ook heel onzeker, bang dat het weer fout zal gaan enzo.
Ik had vanwege die eerdere onderzoeken nog een afspraak staan met de gyn(had ik stiekem al gepland, met het idee dat ik dan zwanger zou kunnen zijn), dus maandag hebben we gelijk een echo gehad. Er was alleen maar een vruchtzakje te zien, maar ik was ben ook nog geen 5 weken zwanger...... Ik mag over 2 weken terugkomen, dan moet het hartje ook kloppen, dus dat is wel spannend.....
Juist in deze tijd, zo met april voor de deur, komt deze zwangerschap mij heel goed uit, ik heb weer iets om me op te richten en om me mee bezig te houden. En ik kan er ook echt niet meer onderuit, want vanochtend heb ik alweer kotsend boven de wasbak gehangen en me vanwege de misselijkheid vandaag maar ziekgemeld. Het kwam zo opeens opzetten, gister voelde ik me nog heel goed...gek he? En dus blijf ik in de buurt van de kasten vandaag, want alleen door te eten blijf ik de misselijkheid nog wat tegenhouden......
Ik besef me wel dat het voor jullie nou wel moeilijk moet zijn, mensen die zwanger worden, terwijl jullie t ook zouden moeten zijn. Het zou zo mooi zijn als we die ervaring ook weer met elkaar zouden kunnen delen. Ik hoop dan ook snel meer positieve verhalen te lezen!
Hoe is het met jullie allemaal?
Veel liefs, Karin