Waar zijn de april 2009 moeders?

@ Karin, ja je hebt gelijk! eerst allebei april en nu in november, jij denk ik begin en ik eind! Hopen dat de maand novenber ons nu meer geluk mag brengen
Ik meld me pas aan op het novenberforum na een goede echo, ik moet de gyn nog bellen voor een afspraak en natuurlijk zien we daar een mooi kloppend hartje! (hopen we dan )

Naar   dat je zo misselijk bent, ik vind dat echt de verschrikkelijkste zwangerschapskwaal ooit, bij mijn zoon had ik er last van, bij de mk ook heel erg en moet zeggen dat t nu meevalt (klop klop klop) maar wat niet is kan nog komen ik denk dat ik over een tweetal weken ook van ellende niet weet waar ik t zoeken moet van de misselijkheid. Maar aan de andere kant hoop des te meer  ik dat de misselijkheid me deze rit een beetje bespaard blijft

Je hebt ook medicatie tegen de misselijkheid he, emasefene heet t, bij mijn zoon een supermiddel maar bij de mk minder. Misschien iets om uit te proberen? de ha schrijft t zo voor!

Wat doe je eigenlijk qua werk met de misselijkheid? Ik heb me vorige x en ziek gemeld en gewoon open kaart gespeeld over de zw schap. Ja ze zien t toch aan me

Hoihoi!
@meisjeb, Ik ben rond 19 november uitgerekend, maar als het goed is kan de gyn mij maandag precies vertellen wanneer ik uitgerekend ben. Ik heb t op mijn werk gewoon direct verteld, leek me wel zo handig. Een beetje met het idee dat als het misgaat zij mijn werk moeten opvangen en los daarvan kan ik de steun wel gebruiken. Met de misselijkheid tegenwoordig ben ik ook niet echt een betrouwbare collega, kan er niet iedere dag zijn. Ik begeef me voorzichtig op  de mamaclub, met in het achterhoofd natuurlijk de kans dat het nog wel mis kan gaan.  

@ iedereen: Hoe is het met jullie? Is het vervelend om hier het gekwek van  zwangere vrouwen te lezen? Dan moet je t zeggen hoor.
Hier gaat t niet echt top, ben al een hele week kotsmisselijk, overgeven, maagzuur, de hele mikmak. Op zich een goed teken, want alles lijkit te werken, maar ik voel me totaal niet lekker in mijn vel. Ben moe, heb hoofdpijn en door het vele overgeven is mijn keel helemaal rauw en smaakt niks meer zoals het hoort.
Ik hoop dat we maandag een goede echo hebben en dat de gyn met mij mee wil denken over een oplossing voor die misselijkheid. Ik wil geen risico's lopen, dus ik ga niet zonder zijn advies medicijnen gebruiken. Dus ik hoop maar dat ie geen bezwaren ziet, wat een weekje trek ik t nog wel, daarna denk ik niet meer. Op dit soort dagen bedenk ik me wel eens; Je moet wel een hele grote wens hebben om er zoveel voor over te hebben.....

Nou, veel meer maak ik tegenwoordig niet mee, dus dat was t dan maar weer....
Liefs, Karin
Ps: ik wacht op meer novembermama's!

Hoihoi dames,
Gister de echo gehad. Ik zag er erg tegenop, maar de gyn heeft me direct uit mijn lijden verlost! Het hartje klopt en alles zag er goed uit! Hele opluchting! En wat bleek, ik ben al verder dan ik zelf dacht. Had zelf bedacht dat ik nu 6 weken en 3 dagen zou zijn, maar gister bleek ik al 7 wk en 5 dagen te zijn. Dus een dikke week kado! En dat is wel fijn, want ik zat echt tegen week 8 aan te hikken, vond t zo lang duren! En nu zitten we nog steeds voor wk 8, maar ik hoef nu niet meer zo lang in spanning te zitten!
Ik krijg na Pasen nog een echo, ben dan ruim 10 wk zwanger. Als dan alles goed is, ben ik gerustgesteld en dan mag ik ook weer terug naar de verloskundige.
Het lijkt allemaal heel goed en gek genoeg heb ik ondanks de spanning toch een goed gevoel over deze zwangerschap!
Die tussentijdse bloedingen die ik tijdesn mijn eerdere zwangerschappen had, heb ik nu amper, soms zit er een heel klein beetje oud bloed, maar niets waar ik me zorgen om maak.
Ik ben nog steeds heel misselijk, al heb ik nu gemerkt dat ik er beter mee om kan gaan. Het is niet meer zo heftig en als ik afleiding heb gaat t helemaal wel aardig!
Zo, jullie zijn weer op de hoogte.
Hoe is het met jullie allemaal?
Hoe is voor jullie de komende periode, met april voor de deur? Hoewel ik nu zwanger ben, vind ik april ook nog steeds een nare maand, je denkt toch na over wat had kunnen zijn.....
Veel sterkte allemaal en ik denk aan jullie!
Liefs, Karin

1 april kikker in je bil
Ja ja dames de beruchte maand is van start gegaan, en ik heb mijn eerste huilbui alweer ehad
Heb nu echt weer een dipje, wat ik ook al wel verwacht had, want tja april had zo mooi kunnen zijn met onze kleintjes, maar Helaas!

Karin wat fijn voor je een goede echo! en een dikke week kado is zeker mooi meegenomen! Ik denk dat het dit x wel goed voor je af zal lopen!
Heb je nog iets gevraagd tegen de missselijkheid?

Ik zelf mag me niet meer bij de zwangeren voegen, een paar dagen na de test werd ik ineens ongesteld. Ben na de ha gegaan voor een echo die kon geen spoor van zw schap ontdekken. Hij zei dat of het is vroeg misgegaan of een soort van schijnzwanger. want aan de baarmoeder kon hij zien dat ik een ongesteldheid had gehad
Nou ja we zien t wel weer. Met mijn man ben ik overeen gekomen nog 1 keer en als dat weer misgaat stoppen we ermee. Ik ben gezegend met een mooie gezonde zoon en alleen met hem worden we ook wel  gelukkig
De wens voor nog een kindje is er zeker maar ben wel reeel als ik die niet in vervulling zie gaan is dat jammer maar geen wereldramp.

Dames veel sterkte deze zware maand. Dat ie maar snel eindigd

Karosie, dat klinkt goed! 1 week, is erg veel in de begin periode, dus ik zou er zeker blij mee zijn. Hopelijk blijft nu alles goed gaan.

Mijn dip valt op dit moment nog mee, maar ik weet wel dat ik deze week eventueel wel in een dip kan raken, mocht ik ongesteld worden!

Vandaag op kraamvisite geweest, vond het toch wel heel erg moeilijk. Ik was 3 weken later uitgerekend, maar tja.........

Wij hebben ook gezegd dat het de laatste keer is, ook wij hebben al een zoontje, en al die stress voor een zwangerschap gaat mij opbreken. Alles draait nu om zwanger worden en verdriet. Maar ik kan dat toch nog niet echt garanderen.....

Maar goed, eerst deze week maar afwachten!

@meisjeb: wat jammer nou! Het was jullie zo gegund.

En ja, het is april. De collega die deze week uitgerekend was, is zondag bevallen van een zoon. De zwangere leerling is afgelopen nacht bevallen van een dochter. En mijn hoogzwangere vriendin loopt op het laatst. Gek idee dat ik nu ook hoogzwanger had kunnen zijn. Als troost: ik was vandaag nog een keer voor vontrole in het ziekenshuis en ik heb een echo gehad. Het kindje zag er goed uit. Nu ruim 16 weken, het tikt aan.  Ik heb zelfs de hele week al geen bloeding meer gehad. Joepie!
Ik duim heel hard dat het bij de nog niet zwangeren snel raak is, het is jullie zo gegund!

Vorige keer bracht het geen geluk dat ik het stil hield tot de 1e afspraak bij de verloskundige, dus nu meld ik het toch maar....

Maar ik heb weer een positieve zwangerschapstest! Ik hoop echt dat 3 keer scheepsrecht is. Ik voel me wel meer zwanger dan bij mij 2e miskraam, maar onzeker blijf ik toch.

Morgen maar eens bellen voor een afspraak. Ik zit alleen in dubio......gewoon tot 8 of 9 weken wachten of rond de 7 weken al een afspraak maken. Aan de ene kant wil ik het snel weten, aan de andere kant hoor je ook dat het vaak mis gaat bij de 8 of 9 weken... Maar bij mij ging het eigenlijk elke keer mis voor de 6 weken.

Wensvoordrie, 16 weken alweer! Gaat de tijd toch snel. Gelukkig is het bloeden nu gestopt en hopelijk blijf je nu dan een zorgeloze zwangerschap krijgen.

Ik heb in maart een mega dip gehad, dus hoop dat ik het allemaal al gehad hebt voor de maand april, al blijft het een vreemde maand. Maar hopelijk wordt dit dan de maand waarin de verloskundige mij een kloppend hartje kan tonen.

Liefs

Terug
Bovenaan