Waar zijn de april 2009 moeders?

Hey Wens voor 3, veel succes weer morgen met werken! Ik ga morgen ook weer op therapeutische basis beginnen... Ben erg moe en sinds een dikke week heb ik steeds huilbuien. Ben benieuwd hoe het allemaal op het werk zal vergaan, afleiding is denk ik wel goed.
Verder gaat t lichamelijk wel aardig, ik dacht van de bloedingen af te zijn, maar iedere dag komt er toch nog steeds een beetje uit. Maar ach,het is niet veel en ik heb geen pijn ofzo en bovendien is het nog geen week geleden, dus mag t ook nog.
En hoe ist met de rest? En Maike Sanne, hoe gaat t nu met jou?
Liefs,
Karin  

@ wens voor 3 en karosie veel succes met werken! hopelijk valt t allemaal mee het zal wel zwaar zijn ff maar misschien ook wel afleiding. Ja de draad weer opakken is moeilijk
Maar de baas wil je natuurlijk weer snel aan het werk zien, bij mij ook niet anders, het liefste zouden ze me een dag na curretage weer aan het werk zien want ooohhh de werkdruk is zo hoooggggg, nou sorry maar ik heb wel wat anders aan mijn kop op t moment

Op het moment gaat het hier weer prut met peren, Een collega belde me gister met de mededeling zwanger te zijn en wel gelijk met mij als ik geen mk heb gehad.En paaffffff ik donderde zo weer terug, net of iemand met een mes door mijn hart stak ik heb gejankt als een klein kind.Je gunt het haar maar jezelf ook zo erg. Zegt ze ook nog: o als we samen hadden gelopen hadden ze op t werk een probleem gehad, het heeft zo moeten zijn! PARDON? dit schoot toch ff verkeerd

Maar nu ben ik mezelf weer bij elkaar aan het rapen zo goed en kwaad het gaat.Ik ben wel blij dat er een forum is als dit fijn om ervaringen uit te wisselen, niemand zit hier voor zijn lol maar we zitten allen in hetzelfde schuitje en we kunnen elkaar op deze manier wel steunen
Trouwens kijken jullie nog wel eens op het april forum? ik eigenlijk nooit meer

hoi hoii

Wens voor 3 en karosie.. succes met werken morgen !
en lukt het niet, dan gewoon naar huis gaan hoor !!

Meisjeb... Jeetje ik ben echt kwaad om wat je collega zei !
Dat het zo heeft moeten zijn !!
Jeetje wat een giga   ****** om dat te zeggen !     Echt ik heb t manlief voorgelezen en be zoooo kwaad ! Ze weet dus niet hoe het is om een mk te krijgen
Vele mensen denken dat je gewoon verder gaat met je leven, de buitenwereld doet dit maar dit is voor de ouders erg moeilijk
Ohhh meis toch ! Wat een trut die collega
(sorry misschien is ze wel een leuke collega)   Maar oooo.....
Ik kan me hier echt zo kwaad om maken !!
Net als toen mn schoonzusje weer zwanger was. Ze mocht met 6 a 7 weken een echo ivm dr vorige mk.. Ze durfde dit niet en heeft gewacht tot de 12 weken. gelukkig was alles goed, maar mn schoonouders zeiden stel je niet aan en ga voor de echo.. j e weet dat je snel zwanger kunt raken etc
K was zooo kwaad !!!!!!!!!

Meis kop op...Laat je niet gek maken door zo'n *****
Sterkte !!

Liefs Maike Sanne

Hallo,

Meisjeb, wat een vreselijk bericht. Ook bij mij stijgt de woede tot het kookpunt. Dat zeg je toch niet!! Het is niet normaal wat sommige mensen toch allemaal kunnen zeggen. Momenteel kan ik me gruwelijk ergens aan de opmerkingen.....je wordt vast snel weer zwanger of je bent nog jong.....dan zal het wel goed gaan blablabla.

Ik houd jullie zeker op de hoogte hoe het allemaal zal verlopen. Er is nog niks gebeurd. Dit weekend hebben mijn man en ik de tijd voor elkaar genomen om te proberen alles door te laten dringen en op een rijtje te zetten. Ik heb de beslissing genomen niet langer meer te willen wachten. Ik trek het gewoon niet. Als het eruit is, kunnen we het begraven en werken aan de verwerking.

Vanochtend heb ik de vk gebeld en morgenmiddag hebben we een afspraak in het zkhuis. Ben best bang voor de komende dagen. Hopelijk verloopt alles goed.

Iedereen weer veel sterkte vandaag. De dames die weer gaan werken ook sterkte en succes. Misschien helpt een beetje afleiding.

lieve meiden dank jullie wel voor de hartverwarmende reacties!
dat is het voordeel van in hetzelfde schuitje te zitten, je weet van elkaar wat je voelt
Die collega, ja t is een beste meid ik vond het wel heel dapper dat ze me belde, dinsdag gaat ze het grote nieuws openbaar maken op mijn werk, en ik lig dan op de ok voor mijn laatse restje mk weg te halen....schrijnend... en dat vond zij ook heel naar voor me
ze vond het heel moeilijk me dit te vertellen, dit kon ik goed merken
Ik zou niet weten wat ik zou hebben gedaan als de situatie omgekeerd was, zij een mk en bij mij goed, ik geloof dat je in een lastig parket zit dan
Maar dat neemt niet weg dat je dan maar zon waardeloze opmerking ertegenaan moet gooien.Het nieuws kwam al hard aan maar die opmerking nog harder.Het was ook mijn wens een tweede kindje krijgen en die gaat voor haar wel in vervulling en voor mij niet

Muriel waardeloos he dat er niks vanzelf afkomt1 was bij mij ook niet, je voelt je er lichamelijk waardeloos door, je wacht en wacht maar, die onzekerheid. Ik hoop dat de afspraak bij de gyn snel staat en het snel gebeurd is! Ik weet nog toen de mk bij mij afkwam was ik wel opgelucht dat ik het kwijt was, je kunt het dan gaan verwerken
Ik heb mijn mk ook begraven, en een doos gemaakt met dingetjes die ik al gekregen had en de positieve test.De kaart van de vk wou ik er ook bijdoen maar die had ik uit nijd al weggegooid.O ja en ik heb een dagboek geschreven over deze peiode, is ook wel aan te bevelen!! kun je later weer terug lezen.

Maike sanne hoe gaat t met jou meid? ben wel benieuwd schroom niet en kom maar op met je verhaal!IOnze tijd komt ook wel weer (dooddoener haha) maar goed daar moeten we ons maar aan vasthouden

pfff....jeetje wat een verhaal van die collega. Snap dat ze het moelijk vind om het te zeggen en dan floep je er wel eens door de zenuwen iets verkeerds uit. Maar ja...je houd er dus we een klote gevoel aan over...
Bij mij worden ook opmerkingen gemaakt daar zeg je U tegen. Pff...ik negeer het maar en ga er maar niet op in.
Vannacht heb ik slecht geslapen. vandaag moet ik dus naar het ziekenhuis en krijg ik die midicijnen. maar ik begin er eigenlijk steeds harder aan te twijfelen. lees er eigenlijk geen goed verhaal over. En ik weet dat op internet meestal juist alle negatieve verhalen staan....maar toch.
Lees niets anders dan veel pijn en dat er dan nog niet alles uit is en alsnog een curetage.
Ik wacht nu al 3 weken en vind dat er nu wel een eind aan mag komen. ik ga het dus vanmiddag toch even bespreken met de gyn
kijken wat hij gaat zeggen.
Verder gaat het eigenlijk redelijk met mij. Ik wil gewoon dat dit voorbij is en er weer voor gaan...
Ben wel erg benieuwd wat er van mijn cyclus gaat worden aangezien ik altijd een regelijk onregelmatige heb en na mijn eerse zwangerschap pas na ruim een jaar weer ongesteld werd.
Had wel 10 maanden bv gegeven, maar dan nog duurde het dus dik 2 maanden toen ik stopte...
Ik ga maar even een blokje wandelen...de dag duurt zo lang als je pas om 15.45 uur een afspraak hebt

Liefs Maui

Zo...ben er weer. Er is toch afgezien van de medicatie. Ik kwam met vragen en deze gyn vertelde idd dat de kans klein is dat het zou lukken. Aangezien de vruchtzak en de moederkoek gewoon doorgegroeid zijn en de grote hebben van bijna 12 weken.
De medicatie heeft een goede kans van slagen als het voor de 8 weken gebruikt word.
Er is meteen een afspraak gemaakt voor woensdag voor de curetage. Meteen moest ik even op mediche keuring en morgen nog even terug voor een gesprekje met de anestesist.
ben blij als het woensdag is geweest en mijn leventje weer normaal gaat worden...

He Maui,
Nou, ik kan me voorstellen dat je uitziet naar woensdag. Niet dat alles dan in een keer helemaal klaar is, maar het is ieder geval een stap naar herstel. Ik wens je bij deze veel succes voor woensdag en hoop voor je dat alles voorspodig zal verlopen!

Meisjeb: hoe is het vandaag met je?

Vandaag voor het eerst weer een paar uurtjes gewerkt. Ben bekaf, maar het was fijn om zo veel leerlingen te horen zeggen "gelukkig, u bent er weer mevrouw!" Zo lekker héél vroeg naar bed.

Morgen weer een langer berichtje.

Terug
Bovenaan