Waar zijn de april 2009 moeders?

@ wens voor 3 wat fijn dat je leerlingen het zo waardeerden dat je er weer was! kan me wel voorstellen dat het afzien was, hetgeen wat net achter je ligt is niet mis
Hoe is het verder met je?
@ maui succes woensdag!! met   curretage weet je iig zeker dat alles weg is! dat is met medicijnen nog maar de vraag kijk maar naar mij

ik was vandaag weer bij de gyn voor een laatste check up, haar gelijk allemaal vragen gesteld ook mbt een volgende zw schap. Ik mag de eerste paar weken bij de gyn! die gaat me dan goed in de gaten houden met vroege echos enzo dat is wel fijn!! ook nam ze de tijd om andere vragen die ik had te beantwoorden, jaja ondanks alles ben ik wel tevreden over de begeleiding bij de gyn.Ik vind ze wel kundiger dan de vk hier

Ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt, het gaat langzaam aan weer de goede kant op
Maar moeilijke situaties zal ik voorlopig nog wel tegenkomen(oa de collega) maar ik denk maar zo: over een paar maanden wer een poging en dan heb ook ik een mooi kindje in mijn armen! Het is wel nu je zelf een mk hebt gehad de verhalen van andere mensen ook boven komen die een mk hebben gehad.En dat zijn er nogal wat!! daar sta je van te kijken. De gyn zei ook de kans op een mk is 1 op 6 dat is best veel vind ik

Hai allemaal,

Ik kom er ook bij! Misschien kennen jullie me wel. Ik had een MK bij 8 weken en 4 dagen, "gewoon" spontaan op gang gekomen. Het gaat best goed met me. Ik ben aan het werk en ons oude leventje gaat zijn gang. Ik heb een dochtertje van 1,5 en dat geeft veel afleiding. We balen ervan en ik heb moeite om zwangeren te zien. Ik zoek ook op internet naar info en denk zelf dat het komt door een schimmelinfectie. Ik ga er deze week voor naar de HA. Ik wil schoon en gezond aan een volgende zwangerschap beginnen. Ik wacht wel eerst mijn ongesteldheid af. Die tijd is ook goed voor de verwerking. Ik merk ook dat er veel verschil in mensen zit qua reactie en medeleven. Je leert inderdaad mensen goed kennen. Vandaag ben ik voor het eerst gaan sporten en het viel enorm tegen. Heel mijn conditie is weg en ik ben ook steeds moe. Ons leven gaat min of meer vanzelf verder en soms denk ik: gaat het over mij? Heb ik echt een MK gehad? Was ik echt zwanger? Soms is het echt ongeloofelijk.
Ik vind het erg prettig om met jullie mee te kletsen. Wij zijn de pechvogels van de april 2009 zwangeren... Lekker negatief he!

Hallo meiden,

Maui, vanmiddag heb ik een afspraak in het zkhuis over het vervolg. De vorige keer adviseerde de gyn geen curretage, maar lees ook veel negatieve verhalen over die medicijnen. Zeker hoe verder je bent.....zou nu 12 weken zijn. Misschien kijken ze eerst hoe de vrucht er nu uitziet? Ik hoop alleen dat we er snel vanaf zijn. Zal me eens goed laten adviseren. Ik wens je woensdag veel sterkte.

Babybelle welkom bij de club, van helaas pechvogels. Ik vind het fijn om mijn ervaringen met jullie te delen. We begrijpen elkaar en dat doet niet iedereen in de buitenwereld.

Meisjeb, gaat het weer een beetje. Vertelde het gister nog tegen mijn man. Niet te geloven.
Wensvoor3, fijn om te horen dat je eerst werkdag goed is verlopen en dat die kids je weer een beetje positieve energie hebben gegeven.
Ook al zitten we allen nog in een zwart gat, we moeten blijven geloven dat na regen nog altijd zonneschijn komt.

Ik weet niet hoe de komende dagen zullen verlopen, maar als het even kan, horen jullie het.

Hallo lieve meiden!
Babybelle, welkom hier, en wat jammer voor je dat het mis is gegaan. Zou dit je eerste kindje zijn?
Muriel, heel veel succes gewenst en als je toch besluit een curretage te laten doen, ik heb het nu 2 keer gehad en beide keren is het mij erg meegevallen. De ingreep zelf is niet zo heftig, de beleving en de verwerking waar je dan mee kunt beginnen maken het zwaar....
Maui: hoe is het met jou?
Maike Sanne: vertel eens hoe het met je gaat, we zijn erg benieuwd!
Meisjeb: ik las nu pas over het voorval met die collega, dat was vast een extra klap in je gezicht en echt ongekend stom van haar! Het is jou net zo gegund als ieder ander en als je baas daar een probleem door krijgt, jammer dan hoor. En misschien kun je die collega later eens vragen naar haar reactie, misschien kan ze zichzelf wel voor haar kop slaan hierdoor en zo niet, dan zou ik haar toch laten weten wat haar reactie met jou heeft gedaan.
Wens voor 3, blij te lezen dat het op je werk goed is gegaan, Fijn om te horen dan anderen blij zijn je weer te zien. Bij mij ging het gister op t werk wel aardig. Ik zag er heel erg tegenop, maar mijn collega's waren inderdaad ook blij me te zien en de enige mannelijke collega deelde tijdens de vergadering nog een compliment uit, dat hij zijn nieuwe collega's(waar ik er 1 van ben) zo ontzettend leuk vond! Het was een heftige middag gister en ik heb daardoor vanmorgen langer geslapen dan de bedoeling was....

Met mij gaat het lichamelijk wel aardig, ik verlies nog steeds kleine beetjes bloed, maar ik heb verder geen pijn meer ofzo. Emotioneel vind ik het nog steeds wel zwaar, ik heb de eerste weken na de mk een  heleboel weggestopt en dat komt er nu allemaal uit.  Zaterdagavond was het liedje van Amanda Marshall op de radio,  A beautifull Goodbye en ik moest zo erg huilen......  Als ik de muziek hoor, de stem en de tekst dan is het helemaal mis met mij. En mijn vriend had dat ook een beetje, terwijl hij normaal nooit luistert naar de tekst. Hij vertelde gister dat het liedje weer op de radio was geweest bij De Plaat en zijn Verhaal en dat hij er toen ook bijna van moest huilen. Nou, dan begin ik gewoon weer opnieuw hoor!
Wel erg leuk, gister stonden er gebakjes voor onze deur, vrienden van ons hadden die langs gebracht. Lief he?

Ik vind het trouwens nog steeds erg fijn om met jullie allemaal ervaringen te delen. Erg bijzonder dat we elkaar helemaal niet kennen en toch onze ervaringen met elkaar kunnen delen. En we zijn langzaam aan een leuk groepje aan t worden, een groepje pechvogels, dat  dan weer wel.....

Tot het volgende schrijfsel!
Liefs,
Karin  

ook ik vind het fijn dat we zon groepje zijn hier! we kennen elkaar niet maar idd door wat je mee hebt gemaakt heb je toch een band. Nu zijn we een groepje pechvogels maar wie weet zijn we over een paar maanden een stel mazzelpikken!! en hebben we allemaal een gezonde dreumes in onze buiken!! maar die onzekerheid die eerste weken de volgende x zal blijven helaas.
Karosie wat fijn dat het werken je is meegevallen! ik begin zelf volgende week weer stilletjes aan, ik neem ook echt mijn tijd ik vind het prima
Wel fijn dat je collegas blij waren je weer te zien! dat doet een mens goed. En wat lief van die gebakjes!

gister een ongelukje gehad, voor het eerst na de mk weer eens intiem geweest zeg maar. Met rubbertje want er zat nog wat dus nog niet safe voor een volgende zw schap. En wat gebeurde er uitgerekend nu... juist het rubbertje knapte!! nog nooit gebeurd en nu wel. T zal me benieuwen maar ik denk van deze ene keer dat het niet zon kwaad kan. Maar geschrokken was ik wel want ik wil eerst een paar x ongesteld geweest zijn voor ik er weer voor ga. Maar mocht ik wel zwanger zijn denk ik aan mijn collega DAN HAD DAT ZO MOETEN ZIJN hahahahaha, en dit x heeft de spreuk dan wel een positieve lading als alles dan wel goed gaat

Hallo allemaal,

Allereerst: welkom hier babybelle. Verdrietig dat je dit ook mee moet maken.

Even snel (ben al weer druk met werken: lessen voorbereiden). Vandaag weer een paar uurtjes gewerkt. Zelfde blije reacties van de leerlingen als gisteren, dus dat voelt goed. Verder merk ik dat op het moment dat ik op mijn werk ben, er ook weer voor de volle 100% op mij gerekend wordt. Dat vind ik nog best wel lastig, want ik voel me nog niet echt 100% fit. Mijn teamleider vat het wel, maar de algemeen directeur waar ik vandaag wat zaken mee moest regelen: wat een drama. Mij was belangrijke en essentiële informatie niet doorgegeven en ik kwam daar navraag naar doen. Nou, het was mijn eigen schuld, want tja, dat heb je als er een tijdje niet bent. Onzin, het had gewoon op  de mail gemoeten en gekund, maar goed... ik stond met mijn bek vol tanden in eerste instantie.
Hoe doen jullie dat, goed je grenzen in de gaten houden en aangeven/verdedigen waar nodig?

Jeetje...wat kan een lichaam toch eigenwijs zijn. Drie weken wacht ik op een miskraam...staat vandaag de curretage gepland...en wat denken jullie;
Jeo...vanmorgen begonnen met bloeden. Nog zonder pijn. Gewoon bloed.
Kijken wa ze zeggen dadelijk in het ziekenhuis...
Pfff....kon dit niet 2 dagen eerder???? Jeetje.
Ik laat het jullie weten. Moet vanmidadg om 14.00 uur in het ziekenhuis zijn. Pff...zolang nuchter blijven..
Ik ga mijn tas maar eens inpakken en effe douchen...

Liefs Maui

@Maui:
tjeempie, zul je net zien. Je bent als het goed is nu in het ziekenhuis. Lastig he, de hee dag nuchter. Ik moest toen ook ok 1400 uur in het ziekenhuis zijn er werd pas om 16.30 uur geholpen. Pffff, nuchter is dat dan heeel laat!
Ik wens je veel succes en hoop dat alles meevalt.

Terug
Bovenaan