Waar zijn jullie toch gebleven?

Goede keuze @miranda!! Ik hoop heel erg dat jullie een heerlijke lange nacht tegemoet gaan met veel rust!!!!!! Fijn dat het zo kan bij opa en oma, geweldig!!! Rust goed uit en... vroeg naar bed!!
Dikke knuffel,
Ingrid.

Nou meid, inderdaad. Je moet ook om jezelf denken en opa en oma zullen dat best begrijpen en er wel een nachtrustje voor over hebben zodat jullie ff bij kunnen tanken. En hopelijk kun je morgenochtend ff lekker uitslapen. Vervelend hoor dat hij 's nachts zo in de weer is. Hopelijk is dat van korte duur, want als jullie kleine mannetje er is, die 's nachts om een voeding komt en Noah ook nog eens aandacht vraagt dan wordt er ook weinig geslapen door jullie.
Dus het laten huilen hielp ook niet? En als hij wakker is is hij dan huilerig of is hij lekker aan 't plezier maken?

Op zich wel fijn ja dat je geen weeën meer hebt. Hij hoeft tenslotte nog niet te komen. Dus laat die weeën maar weer komen als hij ècht van plan is om geboren te worden ;-)

@Ingrid: Ik denk dat het nog wel ff duurt voor het doorbreekt. Hij wil de laatste dagen niet meer los lopen, dus ik denk dat het kruipen hem nog beter bevalt. Maar goed, als hij voor de zomer maar loopt vind ik het best hihi.

xxx

Wel spannend hoor!!! Ik houd het goed in de gaten hoor Miranda! En volgens mij Corina ook wel haha! Nou alleen maar goed bedoeld toch?! We leven erg met je mee dat is duidelijk!
Sterkte nog even en veeeel succes we wachten vol spanning af!
@Corina, hoe is het nu met je na die val op je werk? Ging behoorlijk hard denk ik he als ik t zo las!! naar hoor!
Loopt Jelte inmiddels al of is hij er mee gestopt?
Nienke doet het nog steeds niet, die vind het zo wel prima allemaal haha.
Ik ben tegenwoordig aardig druk met de taarten voor anderen. Ik maak er nu gemiddeld zo'n 3 in de maand. Ik vind het elke keer weer een uitdaging en super leuk om te doen!!

Fijne dag nog!!! xxx

Hey meiden,

Hier zijn we het weekend weer doorgekomen,,, Helaas nog steeds geen baby... Begin ongeduldig te raken. ;-)
Noah was er al met 38 weken en 3 dagen. Deze heeft dus nog 2 dagen de tijd.... hahahahhah...

Zaterdag wel weer de hele avond voorweeen gehad maar deze zette weer niet door. Moet don. weer naar de vk... (hoop stiekem dat het niet meer nodig is)

Je hebt wel weer mooie taarten op hyves staan Ingrid!!! Gaat het nog niet verevelen... Je zou haast een website moeten opstarten en dan bestellingen laten doen... Een soort van webwinkeltje openen!!

Hoe is het met je knie corina? Hoop dat je er niet meer zo veel last van hebt!!

xxx

Hoi!!

@Miranda, ohh wachten duurt lang he?! Ik ken't van Nienke; ik wist bijna wel zeker dat ze eerder zou komen, stukje gevoel... kwam ze toen ik 12 dgn over tijd was... Maar zegt niks hoor!! Ik hoop gewoon dat die spruit bij jullie nu heeel snel komt! Sterkte nog ff! Zijn de nachten al iets beter? Best zwaar dan allemaal he zo aan t eind?
Die taarten lopen goed ja! Ik heb ook 'n taartenwebsite hoor en als mensen het vragen doe ik ook wat opdrachtjes. Super leuk om te doen en het verveeld nog lang niet, veel te leuk!!
@Corina, hoe is het idd nu met je knie, al beter? Leuke, schattige foto's heb je van je kids geplaatst op hyves!!! Wat 'n rijkdom hè?!!

Hier alles zo z'n gangetje. we gaan aankomend weekend even lekker met z'n tweetjes erop uit! Hotelovernachting (van vakantiewveilingen!) Mijn ouders komen dan hier om voor de kids te zorgen, heerlijk! Heb er zoveel zin in!

Nou meiden, tot schrijfs maar weer en Miranda... zet 'm op!!!!
xxx Ing

Hallo!!!!

@Miranda: ik hoop met je mee dat je morgen niet meer naar de vk hoeft. Laat 't nu maar doorzetten hoor. Hij mag nu wel komen. :)
Hoe gaat het met Noah met het slapen? Zijn jullie een beetje opgeknapt van het nachtje doorslapen toen hij bij opa en oma aan het logeren was?

@Ingrid: Ja, zeker een rijkdom! Ik geniet er elke dag van, en zeker van Jelte. Dat is zo'n heerlijke deugniet. Kan 'm soms ook wel villen haha, maar goed dat heeft iedere moeder weleens haha.
En ik geniet er ook erg van omdat ik jaren gedacht heb kinderloos te blijven. Als zwanger worden niet vanzelf gaat wordt je daar nog weleens extra bij stil gezet. Ik had nooit durven hopen/denken dat ik nog eens 2 (!) van die mooie kids zou krijgen.
Heerlijk hoor zo'n weekendje weg! Zou ik ook wel willen, maar ik heb helaas een man die niet zo van weggaan houdt. Eén week in de zomer vindt hij meer dan genoeg.

Dank jullie wel voor het meeleven! Met mijn knie gaat het weer goed. Hij heeft wel alle kleuren van de regenboog, maar goed dat gaat wel weer weg.
Het is inderdaad behoorlijk hard gegaan. De vloer in de winkel achter de toonbank wil nog weleens glad zijn door de broodkruimels. Maar ik had er heel de dag geen last van gehad, en ik had ook net pas geveegd, dus was er totaal niet op bedacht. Ik had net 2 chocoladebollen uit de gebakskast gehaald. Die staat een meter of 2 van de toonbank vandaan en ik moet een beetje zigzaggen om weer achter de toonbank te komen. Dus in zo'n "bocht" schiet ineens mijn voet weg. Ik heb met die ene vrije hand nog geprobeerd om me overeind te houden, maar daar was geen houden meer aan. Ik ben vol op mijn knie terecht gekomen. Oh wat had ik een pijn. Ik kon wel janken!! Dus een klant kwam meteen naar me toen (mijn collega was net achter dus heeft er niets van gezien) en vroeg van alles. En ik dacht: mens hou je mond, ik heb genoeg aan mezelf haha. Na een paar minuten zakte de pijn wat en ben ik overeind geholpen en op een krukje gaan zitten. Maar even latern begon alles te draaien en ik begon te zweten! Ik dacht: ik ga hier zo van mijn stokje. Dus ik ben gauw aan een tafel gaan zitten (we hebben een koffieroom in de bakkerij) en met mijn hoofd op tafel gaan liggen en toen zakte het wat. De rest van de dag (het is rond de middag gebeurd) ging het op zich wel. Maar toen ik 's avonds thuis kwam had ik echt veel pijn. Rond half 9 kon ik gewoon bijna niet meer lopen, zo zeer deed het. Dus toen maar met een paracetamol naar bed gegaan. De volgende dag kon ik gelukkig wel weer aardig uit de voeten en zo ging het iedere dag weer een beetje beter. MEt lopen heb ik nu geen last meer, alleen dus die blauwe plek. Dat is erg fijn ook als Jelte me vasthoudt bij mijn knieën haha.

Nou Miranda, hopelijk heb je je zoon gauw in je armen en Ingrid een heeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn weekend!!

Lfs Corina

Hey,

corina wat fijn dat het nu beter gaat!! Hoop voor je dat je snel helemaal geen last meer hebt!!!

Kan me voorstellen dat je dan extra geniet van die smurfjes!! Blijkt dan wel weer dat het een extra groot wonder is als je 2 fantastische kinderen op de wereld mag zetten!! Heerlijk hoor....

Wat lekker dat jullie een weekendje weggaan ing!! Lekker van genieten hoor!!!

Ben gisteren al bij de vk geweest. Afspraak was verzet. Ze hebben gisteren gestript maar heeft helaas niet al teveel opgeleverd.
Noah is met 38.4 geboren maar deze heeft nog geen zin... Best raar, want je gaat er egens vanuit dat je een 2e dan ook niet helemaal uitdraagt... Nu blijkt wel weer dat dat ook helemaal niks zegt.
Heb wel flink weeen gehad gisteren en het rommelt nu nog steeds maar ga er niet vanuit dat het gaat doorzetten... We zien wel wanneer hij zin heeft. Ben wel echt aan het aftellen nu....
Vind het zo spannend worden.. Heb er al weer helemaal zin in!!!

xxx

Terug
Bovenaan