Waar zijn Moon en P3?

Shit hey, ook jij slecht nieuws, nou, kunnen we mekaar tenminste een beetje troosten,
wel balen hoor dat de eerste  IUI poging is mislukt, hoeveel pogingen hebben jullie ?
M'n zus (en haar vriendin) zijn ook bezig met IUI, zij krijgt donor-zaad van iemand uit zweden!!   zij hebben vanuit de zorgverzekering 6 rietjes zaad, en als het dan niet is gelukt willen ze (tot bepaalde grens) wel nog doorgaan op eigen kosten (zeg maar)
ze is afgelopen dinsdag geïnsemineerd, dus dat is op dit moment ook erg spannend
ze leeft ook erg met mij mee.   Ze wonen ver bij ons vandaan, maar met mailen en bellen kom je ook een heel eind. (zij wonen in belgie en ik in Gelderland)

Ik heb het idee dat ik de folikels aan de linker kant in m'n buik sinds vandaag weer wat meer voel.   weet het niet zeker, maar m'n uitscheiding lijkt ook wel iets meer en iets dikker te zijn.   Zouden ze dan toch nog gaan springen??!!?   heb vanmorgen vergeten te tempen, dus weet nu even niks, zal het morgenvroeg wel zien...(en vanavond weer ons stinkende best doen natuurlijk...haha)
 ik hou je op de hoogte,
groet, MOON     (ik ga nu even boer zoekt vrouw kijken:)

Hai Moon.

Dit zal waarschijnlijk wel een domme vraag zijn, maar ik stel hem toch.
waarom kunnen ze bij je niet gewoon een pregnyl spuit zetten op het moment dat je eitjes eigenlijk groot genoeg zijn zodat ze toch springen.
als ze toch groter dan 18 mm zijn kunnen ze de eisprong toch opwekken?!?!?!
dan weet je zeker dat je een eisprong hebt en je weet dan wanneer het gebeurt dus kun je toch gericht klussen????

Wij hebben volgende week woensdag onze eerst FM. ik gok dus op vrijdag of zaterdags ( 1 of 2 febr ) mijn eisprong.
en dan wachten we geduldig af.
Ik ga wel proberen of ik mezelf minder gek te maken.

wij zijn echte brabanders, en het weekend van 2 februari is het carnaval.
es kijken of ik mijn man zo ver krijg om lekker een dagje of 2 of 3 ( hangt allemaal van DE dag af natuurlijk) weg te gaan.
ik zie het niet zo zitten om weer allerlei vragen te krijgen, waarom ik niet drink.......
pffffffffffffffffffffff. dan ontplof ik weer een keer  ! ha ha

tot snel.

x saarj

hoi,

Ja, dat van de pregnil gaan ze w.s ook doen in de toekomst, het is mij later ook door het hoofd geschoten waarom doen ze het nu niet meteen, heb daar eigenlijk verder niks mee gedaan, misschien wel een beetje dom, achteraf...maarja nu is het toch al weer te laat voor deze cyclus lijkt me...
Ik probeer nu gewoon weer  wat meer geduld te hebben, gaat nu toch wat langer duren i.v.m. de cyste, waardoor ik de komende cyclus w.s. de pil ga slikken, dus dan helemaal geen kans. Ik ga wel vragen of het nodig is om de hele strip op te maken, of dat ik bijv. een of twee keer in de week voor een echo kan komen om te zien of de cyste al weg is. Mocht dat kunnen, en mocht het zo zijn dat de cyste op een gegeven moment weg is, dan lijkt het mij onnodig om de strip op te maken, toch??

Dat je geen zin hebt in al die (suggestieve) vragen waarom je geen alcohol drinkt kan ik me helemaal voorstellen. Toen ik voor oud en nieuw dacht dat er wel een kans in zat dat ik zwanger kon zijn zat ik ook al te denken hoe ik dat zou gaan oplossen. Een vriendin van mij heeft toen zij zwanger was en het nog te vroeg was om het te vertellen gezegd dat ze blaasontsteking had en een anti-bioticakuur had, waardoor ze geen alcohol mocht drinken, dit heeft toen wel geholpen volgens mij. (er zijn natuurlijk altijd wel mensen die daar niet zo snel intrappen)
Op oudjaarsdag werd ik toen dus ongesteld, en kon ik gewoon drinken (niet dat ik daar blij mee was!!)  
Succes met wachten op je nieuwe ei     en  tot snel..
groet, MOON  

Hoi,
Even geen nieuws hoor, maar ik   dacht, laat ik toch maar even wat typen anders verwijderen ze misschien dit topic
Zit te wachten op m'n ongesteldheid, moet dan de derde dag weer voor controle van de cyste en dan ws. aan de pil..
M'n zus moet maandag bloed prikken voor een zwangerschapstest (i.v.m. inspuiten hormonen kan het niet met een gewone test)   spannend hoor.   Hoop het natuurlijk heel erg voor hun dat het gelukt is, maar zal ook wel wat jaloers zijn als dat zo blijkt te zijn...
tja,....

hoe is tie met jou??
groet, MOON

Hoi,
Hier nog even geen nieuws, alleen dan dat ik nog steeds zit te wachten op m 'n ongesteldheid! Echt balen had afgelopen maandag al gemoeten, maar 'k weet zeker dat ik geen eisprong heb gehad dus dat het gewoon weer eens te laat komt. Ik voel ook niks op dit moment, geen pre-ongesteldheidsgevoel, maar ook de cyste rechts  en de eitjes aan de linker kant voel ik niet. De eitjes zullen wel helemaal verschrompeld zijn denk ik,   De cyste zal er nog wel zitten, want toen ik vorige maand dacht dat ie weg was zat ie er ook nog.  
Bij m 'n zus is de tweede iui poging mislukt, helaas!! ze was wel heel verdrietig, maar ook wel realistisch. Heeft zelf al steeds het gevoel gehad dat het pas bij de derde of vierde poging zou gaan lukken (waarom weet ik ook niet)   Een van m 'n vorige berichtjes schreef ik dat ik het ook wel moeilijk zou vinden als zij nu eerder zwanger zou raken, maar nu, na de tijd merk ik dat ik het hun ook wel heel erg gun dat  het lukt en dat ik het dus wel heel jammer vind dat het nu niet positief is.

Hopelijk gaat bij jullie alles goed...ik wens je alvast een hele leuke CARNAVAL, tenminste als je besloten hebt om het te gaan vieren, of heb je je vriend toch zover gekregen dat jullie 't weekend weg gaan om vragende gezichten van iedereen te ontwijken als je evt. geen alcohol zou drinken???       In beide gevallen in ieder geval veeeel plezier!!!
Groet, Moon (Simone)

Haaaaai Moon!
Het is weer even geleden.........
maar daar ben ik weer.
heb gisteren onze tweede IUI poging gehad.
en nu wordt het dus weer gewoon wachten en wachten en wachten.
de vorige keer waren het er 1 miljoen en nu maar 400.000. dus een stuk minder.
De gyn zei wel dat we veel dichter bij mijn eisprong zaten.

volgens hem was het juist goed om vanavond een wijntje te pakken.
dan kon ik me wat ontspannen !!! oh dat wil ik wel hoor me ontspannen.
dat is er de laatste tijd bij in geschoten. vorige week dnderdag is mijn vader opgenomen in het ziekenhuis met een hartinfarct.
gisteren is hij gedotterd.
Mijn moeder zit er op het moment helemaal door. dus doe mijn best om haar op te peppen....... ze doet dit ook altijd bij mij!!! wat een lieverd!!!
vanavond gaan we toch maar even carnavallen, en morgen middag even naar de optocht en maandag gaan we naar de dierentuin., dus we hebben geschipperd.

en vanavond gebruik ik gewoon mijn lieve paps als smoes. dat ik naar het ziekenhuis wil kunnen als er iets is , en dat ik dus daarom maar 2 wijntjes drink.
dus ik denk dat ik er wel onderuit kom.

en hoe is de planning bij jiullie??? wanneer mag je terug naar de gyn??? ik hoop zo voor je dat je snel een stapje verder komt , en dat er in ieder geval iets ondernomen wordt. en dat ze je eitjes wat beter in de gaten houden.
echt balen dit allemaal. we hebben het zo verdiend he meis!

ik hou je op de hoogte van nieuws.

tot snel.

liefs Saarj

Hey Saarj,
Lijkt me schrikken zeg,  dat je pa een hartinfarct heeft gehad!! Hopelijk komt het allemaal weer goed!
Maar spannend hoor dat je nu weer de iui gehad hebt, Krijg je vrijdag de 15de een bloedonderzoek? of de dag ervoor al? Tenminste als je niet net als de vorige keer al voor die tijd ongi wordt..hopelijk niet natuurlijk!!

Zit zelf nog steeds te wachten op m 'n ongi. Nu al een week te laat!! Als ik het wordt dan moet ik de derde dag voor een echo komen om te kijken of de cyste er nog zit, zo ja dan moet ik aan de pil, zo nee, dan verder met de clomid, ws. een hogere dosis of misschien met een spuit pregnil erbij op de dag voor de eisprong.
Eerst nog maar wachten, wachten, wachten, net als jij, alleen voor een wat minder leuk doel  als de jouwe.
Ik gun het je natuurlijk van harte!!! maar geduld is niet altijd optimaal aanwezig, zeker met het vooruitzicht van de pil,
groet, Moon

Hoi Saarj,
Hoe is het met je...voel je al iets?? hoe was de carnaval?? en hoe is het met je vader?? hopelijk gaat het goed!!
Nog een paar daagjes wachten en dan weet je of het gelukt is!!!  ik duim voor je!!!!!

Zelf heb ik nu weer iets!!! ik moest toch tempen vanaf dat ik ontdekt had dat m 'n eitjes niet sprongen! heb ik toen ook volgehouden, totdat de datum kwam dat ik eigenlijk al ongesteld moest worden. Daarna nam ik het niet meer zo nauw, dacht dat  ik toch wel zo ongi zou worden, maar tot heden dus nog niet.   Wel dacht ik afgelopen dinsdag, 'k zal voor de gein nog maar eens tempen, en wat denk je...verhoging!!! normaal is 36,5 en dinsdag was het 36,8. Ben nu door blijven tempen en het schommeld van 36,8 tot zelfs 37,1 (maar toen lag ik ook helemaal in m 'n deken gerold en had ik het  erg warm)  
Heb ik dus toch een eisprong gehad!! Helaas hebben we er geen rekening mee gehouden, kon natuurlijk ook niet.   Achteraf denk ik ook, ik had maandag, dinsdag en ook nog woensdag veel last van afscheiding, dan is m 'n slijmvlies dus ook goed geweest. Nu hebben we dinsdagavond nog wel geklust, maar dit is natuurlijk te laat geweest, als ie maandagnacht (?) al gesprongen is. Wat denk jij???? (ook gezien die afscheiding die er woensdag nog was??)      
Moet ik natuurlijk niet doen, maar dat geeft me wel weer stof tot twijfelen of het toch niet zou kunnen.   Maandag ga ik nu ten eerste nog maar weer eens bloed laten prikken zodat ze m 'n progestrongehalte kunnen testen, en dan maar afwachten tot in ongi word (of niet )
laat wat van je horen...
groet, MOON

Terug
Bovenaan