WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!

Afschuwelijk!!

Heel veel sterkte, ik hoop dat Feline snel weer mag opknappen. Dat dit kan gebeuren... daar zijn geen woorden voor.
Ik zal je waarschuwing doorgeven!

Uit de controles van ieder uur en de monitor komt uit dat ze een flinke hersenschudding heeft. Ernstigere beschadiging in haar hoofdje is nu zo goed als uitgesloten..Ook is haar sleutelbeentje weer opnieuw gebroken (gisteren foto's genaakt) Half 2 gesprek met arts.

Zelf ben ik lamgeslagen en ontzettend verdrietig... Zie steeds het beeld voor me... Ook niet geslapen vannacht natuurlijk vanwege het steeds wakker maken van Feline. Kortom ik voel me in en in klote nu...

Ik waarschuw omdat ik me als moeder verantwoordelijk voel... Dit mag niemand meemaken... Het is dat ik hier geen foto's kan plaatsen, maar als je de tummytub ziet... Schrik je je kapot... Vreselijk gewoon...

Ik heb de advocaat al gesproken en er wordt een zaak van gemaakt. Ook door de kinderarts!!!

Wordt vervolgd...

Getverdemme zeg wat een ongelooflijk eng verhaal.
Kan vanalles zeggen maar ik heb hier even geen woorden voor. Het kippenvel staat om mijn armen op dit moment.

Meid heel heel veel sterkte gewenst en een voorzichtige dikke knuffel voor die kleine meid en een hele dikke knuffel voor jou.

Hou je ons op de hoogte ook van de zaak die je aan gaat spannen want dit moet in heel Nederland bekend worden en ik ga je tekst ook plaatsen op het andere babyforum waar ik op zit!!!

kus
winx

ooh ik moet er spontaan van huilen! gadverdamme!

ik hoop echt dat alles goed gaat!
Ik zelfs voel je verantwoordelijkheids gevoel..
onvoorstelbaar dat dit kan gebeuren...

Sterkte meis hou ons op de hoogte wat feline betreft!

Dikke kus voor jou! amanda

echt heel vervelend! dat die dingen zo uit elkaar kunnen knappen zeg.
zo vervelend dat jullie dochter daardoor nu in het ziekenhuis ligt. heel veel succes met haar herstel!
groetjes

We zijn net thuis gekomen met Feline! Onderzoek heeft uitgewezen dat Feline een hersenschudding heeft. Hier is ze misselijk van en heeft ze hoofdpijn van... Onderzoek heeft uitgewezen dat er godzijdank geen verdere beschadiging oid in 
het hoofdje is... Nu dubbele dosis paracetamol & veel rust! Hopelijk knapt ze snel op...

Morgenvroeg al naar advocaat!!

pppfff wat een opluchting dit te lezen zeg.
nog te erg voor woorden natuurlijk en de stap naar de advocaat vind ik heel goed.

mn zus heeft dat ding ook !!!! nu dus niet meer dank je wel dus dat je hebt laten weten

heel veel sterkte de komende tijd
liefs winx

Terug
Bovenaan