WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!

Tja, ben ook heel blij dat er geen ernstige blijvende schade is, maar ook erg verdrietig als ik naar mijn kleine meisje kijk... Zo'n pijn & misselijk... Gelukkig werkt de paracetamol wel wat. Ben er werkelijk waar kapot van...
Durf haar niet eens meer in bad te doen.. (tummytub wordt hier al helemaal niet meer gebruikt..)
Ga 't morgen samen met Dave weer proberen met het badje op de grond... Zo raar wat zoiets met je doet... Gewoon een trauma opgelopen...

En ik weer dat ik er totaal geen schuld aan heb, maar toch... Ik heb haar in die tummytub gezet... Ze is langs mijn handen gegleden... Ik kan alleen maar huilen... Voel me er zo rot onder...

Fijn om te lezen dat er geen ernstige schade is bij jullie kleine meid! Maar alles wat ze wel heeft is al te veel! Hopelijk knapt ze snel op... Maar ik kan me goed voorstellen dat jij je er zo rot onder voelt, hopelijk kun je het een beetje verwerken... En je kunt hier altijd je vehraal kwijt he.. Ik ben zo en zo benieuwd hoe het gaat lopen met de zaak tegen de vgz...

Liefs en een dikke knuffel voor jullie allebei!

Phoe excuses voor mijn nietchristelijke taal gebruik maar GVD moet toch niet gekker worden? Zo door midden gebroken , jeetje mina ik had me alles bij elkaar gejankt uit onmacht, wat vreselijk! Ik had ook stappen ondernomen, en ik hoop dat het allemaal wat mee valt en ze gauw weer mee naar huis mag

echt te erg voor woorden... succes ermee! En heel veel sterkte.

oh lees nu dat ze alweer thuis is, gelukkig maar. Kan me goed voorstellen dat je getraumatiseerd bent, die beelden staan op je netvlies gebrand. Verschrikkelijk.

maar gelukkig is ze weer thuis en lijkt het allemaal goed te komen. ben heel erg benieuwd wat het resultaat van de zaak zal zijn!

Heel veel liefs en een dikke kus!

Jeemig, ik schrik erg van je verhaal zit het hardop tegen mijn vriend voor te lezen. Wat enorm erg, kan me zo voorstellen dat je heel erg geschrokken bent zeg. Je moet het jezelf niet kwalijk nemen hoor, ik begrijp dat je zo denkt maar dat komt meer omdat je een trauma hebt opgelopen. Praat er over. Doe het rustig aan het zal nog wel even duren voordat je weer kunt genieten van het bad moment hier moet je, je weg invinden.
Ik wens jullie heel veel sterkte met elkaar en ik hoop dat ze snel weer beter is. Het is wel heel triets dat dit gebeurd is! Hou ons op de hoogte hoe het allemaal gaat.

Tjonge wat erg! Gelukkig heeft ze geen blijvende schade. Ik ben een mei mama, en heb de tummy-tub van IZZ, lees hier dat het onderdeel van VGZ is, ik zal hem ook niet meer gebruiken! ben blij dat ik dit gelezen heb!

Marielle,

Nogmaals ik vind het zo ontzettend naar, ik heb dan ook direct je tekst gekopieerd en overal geplaatst.

'Blij' te horen dat Feline een hersenschudding heeft en geen hersenbeschadiging. Wel ontzettend naar dat weer haar sleutelbeen is gebroken. Heeft dit ook gevolgen voor haar in de toekomst? (Zwakke plek?) Anders zou ik dit zeker gebruiken in de zaak.

Zo belachelijk hoe die zorgverzekeraar zelf reageert, dat kan toch niet, kwaad word ik ervan!!! Je moet het zelf weten, maar je zou ook de media nog op kunnen zoeken, niet dat je daar op zit te wachten, maar meer als waarschuwing.

Zo zijn wij ooit op hart van nederland geweest (om een hele andere reden) maar om de rest van nederland t waarschuwen (in dit geval de dierenliefhebbers).

Ik zal het nog mailen naar mijn verloskundigenpraktijk, misschien hangen ze het daar dan nog wel op.

Ik kan begrijpen dat jezelf helemaal onderste boven bent van dit alles. Je moet weer helemaal het vertrouwen opbouwen in het baddermoment. Sterkte meis en veel suc6 morgen!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan