Wachtbank NOD 15 juli

Hé meiden.
Vandaag 5 dagen vóór NOD. Ik heb al een dag of 4 een raar gevoel in de onderbuik. Nu trekt het af en toe naar de zijkanten. Is niet echt pijnlijk maar wordt een beetje zeurend. Ook heb ik sinds gisteren het idee dat mijn tepels wat gevoeliger worden en af en toe op 1 plek in mijn rechter borst een soort steek. Vannacht van 3 tot ong 5 uur wakker gelegen. Daarna wel weer in slaap gevallen en gedroomd over positieve testen. Pfff ik maak mezelf alleen maar zenuwachtig. 

Hé meiden.
Vandaag 5 dagen vóór NOD. Ik heb al een dag of 4 een raar gevoel in de onderbuik. Nu trekt het af en toe naar de zijkanten. Is niet echt pijnlijk maar wordt een beetje zeurend. Ook heb ik sinds gisteren het idee dat mijn tepels wat gevoeliger worden en af en toe op 1 plek in mijn rechter borst een soort steek. Vannacht van 3 tot ong 5 uur wakker gelegen. Daarna wel weer in slaap gevallen en gedroomd over positieve testen. Pfff ik maak mezelf alleen maar zenuwachtig. 

Hi Sara dat herken ik, want ik heb precies hetzelfde. Rommelt in de buik en steken en beetje aan het zeuren. Opgeblazen gevoel. Het is de hele dag door ook wel.
Herken jij deze signalen van je vorige zwangerschap?  

MagicOne weet ik eigenlijk niet meer. Het was toen in de tweede ronde al raak en daar had ik niet op gerekend en was er dus nog niet zo mee bezig.

Hoi allemaal,
Ik ben Eva, 29 jaar. Eerste kindje, 2e ronde. Mijn NOD is 17 juli, nog een week wachten dus, en ik merk dat ik het best lastig vind om er niet mee bezig te zijn. Geduld is een schone zaak zeggen ze...

Spannend Magic One en Sarah! Je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is.. Dat vind ik de leukste gedachte om de dagen voor de NOD door te komen! En welkom Eva:)
Ik ga niet testen. Heb er over getwijfeld, maar het voelt toch een beetje alsof ik mijn gezonde verstand aan het verliezen ben om na een menstruatie te gaan testen. Daar is het in ronde 2 toch echt te vroeg voor. Maar even aankijken of ik mijn nieuwsgierigheid het toch wint.

Terug
Bovenaan