wachtbankje! Nog 1 week!

Hi meiden,

Wat leuk dat er al meerdere positieve testjes zijn! Mijn NOD is dinsdag. Had eerst o.a. zere borsten, maar dat neemt nu juist af helaas :(. Nog wel last van een beetje misselijk- en duizeligheid, maar wie weet heeft dat juist met naderende ongesteldheid te maken. Onzekerheid! Durf dus nog niet te testen... Mandiee: jij had ook het gevoel dat het minder werd he? Werd dat na je positieve test weer meer ;-)?
 
Xwill ja dat klopt!!
had de week ervoor heel erg last van rug en krampen onderin en idee van trekkerig gevoel aan m’n borsten.
toen ik wilde testen leek het weg. Die gaf ook nog niet echt n streep, wAs 4dagen voor Nod. En 2dagen voor Nod had ik wel met early positieve test. En 1 dag voor Nod ineens weer misselijk. En gespuugd. Gister nergens last van en nu weer pijn in rug en onderbuik z’n zeur gevoel en ineens heeeel moe. Dus bij mij schommeld t nog aardig haha 
 
Op Nod weer getest en toen dikke streep. Ben nu 1 dag na Nod! Heb slecht geslapen vanacht dus zal t vast erger maken.... haha
maar geef de hoop nog niet op!
 
 
Gefeliciteerd voor degene met een positieve test, super mooi! 
Ik begin echt heel ongeduldig te worden. Donderdag is mijn NOD, maar ik merk nog helemaal niks. Af en toe lijkt het alsof ik wat lichte steekjes heb in de buurt van m’n eierstok?? Is dit herkenbaar voor iemand?
Bij mijn vorige zwangerschap, wat een miskraam is geworden, had ik al snel last van zere borsten. Omdat dit nu helemaal niet heb, ben ik bang dat het niet raak is.
Succes met afwachten voor degene die bijna mogen testen!
 
Hoi YVDH
ik kan ook pas donderdag testen... de vorige keer had ik geen voortekenen maar was ik wel zwanger (helaas mk). Nu heb ik gister overdag en net eventjes menstruatiepijn gekregen. Ik hoop niet dat ik eerder ongesteld word. 4 dagen te vroeg is wel heel veel dus ik hou nog hoop. Lichte steekjes heb ik wel meer gehoord. Maar dat was positief en negatief. Dus daar heb je niet veel aan. Dat je borsten niet zeer doen is ook niet meteen negatief. Er zijn vrouwen die pas een week na de NOD daar last van krijgen.
Maar afwachten  en geduld opbrengen hè ppfff. Ik hoop voor je dat donderdag een mooie dag wordt! Laat je het weten?
Groetjes, susanne
 
Jlh het kan alle kanten nog opgaan!
heb je altijd menstruatie pijn? Ik heb ook al een week menstruatie gevoel. Daardoor merkte ik dat t anders was want ik voel normaal nooit wat van m’n menstruatie. Tis dat ik bloed, anders ging due zo aan me voorbij haha
dan hoef je niet zo lang meer te wachten!!
ik duim voor jullie!
hopelijk voegen er zich dan meer dames in onze ap!
x
 
Heb nu nog steeds zeurderig gevoel! En last van m’n darmen!
elk moment denk ik oh ik ga bloeden ofz. Ma volgens mij is dat ook bij veel vrouwen aan t begin.
 
 
Terug
Bovenaan