wachtbankje! Nog 1 week!

Mandie en kimy, gefeliciteerd!! Wat goed en wat leuk. Jullie geven ons hoop ?
Spannend he zo die eerste weken? Ik weet nog bij mijn dochter dat ik dacht: oooooh als je maar blijft zitten!! Ik heb ookmeen keer een miskraam gehad, maar toen ik eenmaal dat hartje hoorde kloppen met 11w5, wauw!!!! Toen was ik helemaal verkocht hihi.
Ik moet nog mega lang geduld hebben, 17 dec pas maar ach ik lees lavast lekker mee.
@yvdh: het kan inderdaad alle kanten op. De 1 voelt al van alles, de ander niet. Zo is dat wisselend met alle zwangerschappen, de hele zwangerschap door. Houd moed en wacht af tot donderdag.. Meer kun je niet doen. Sicces!!
 
Hee Mandie,
Ik heb dat nooit, dat ik dagen van te voren krampen voel. Altijd op de dag zelf 1 kramp en dan ben ik meteen ongesteld..  en mijn borsten zijn soms gevoelig maar soms ook niet. Dat maakt me ook onzeker. Maar het kan dus nog wel...
Ik volg je helemaal dat je blijft checken, zo onwerkelijk!
Ik moet nog even geduldig zijn .... moeilijk..
Groetjes, 
Susanne
 
Hoi meiden, mijn nod is volgende week zaterdag, de 8ste. Ik vind het zo spannend. Sinds vandaag last van maagzuur en lichte misselijkheid, honger en ontzettend moe. Hoop dat het een goed teken is en niet een beginnend griepje ofzo. Ik kan me bijna niet beheersen om al te testen maar dat is wel heel erg vroeg. We wachten geduldig af
 
Haha 11 weken zwangerschap.. duurt nog maar 7 weken haha
maar ik snap t! Vind t ook stiekem wel spannend hoor!
we hopen dat je gezellig aansluit ik de ap dan!!
 
susanne dat kan dus een goed teken zijn! Durf je al te testen? Aan andere kant morgen al Nod toch?
super spannend!!
dns spannnend!!! Dat is vrijdag al!!
ik had ook 1x maagzuur vorige week dat was ook n teken dat ik dacht jaja zie nou wel!
ik had early testen gehaald van action en de gewone testen. Die kosten toch niet zoveel... maar wachten is natulk beter.
hoop t zo voor jullie!
 
 
Ik ben mijn ongeduld niet de baas gebleven helaas.
In plaats van te wachten tot donderdag of vrijdag heb ik vandaag een early test gekocht en vanmiddag gedaan. Natuurlijk negatief, omdat het te vroeg is en ik ‘s middags getest heb in plaats van ‘s ochtends. 
Het gekke is dat je weet dat de kans zo klein is dat je op dit moment/tijdstip positief test, maar toch teleurgesteld bent.
ik word moe van mezelf hahaha
 
YvdH logisch toch! Je doet hem omdat je graag een 2e streepje wilt zien!
geef de hoop nog niet op!
denk je verder nog wat te voelen? Niks voelen zegt niks! 
Ik duim weer verder!
 
Vandaag is idd mijn NOD.. vanmorgen een test gedaan maar die was negatief :(. Maar nog steeds niet ongesteld terwijl ik altijd stipt ben. Nog steeds wat krampjes maar heel af en toe en heeeel licht. 
Ik denk dat ik nu een paar dagen wacht met testen in de hoop dat de RD uitblijven en dat ik een langzame hgc waarde heb. 
 
Ohja, iemand die wel zwanger is geworden, herken je het volgende: ik droom de afgelopen dagen zoveel en zo realistisch dat ik er wakker van word. Normaal een hele vaste slaper.
Ik laat weer van me horen!
 
Jlh ik heb nu ook van die hele vage dromen dat ik denk waar komen ze vandaan heb dat normaal ook nooit gehad....
Hopen dat de rd wegblijven en dat je langszaam hcg gaat aanmakem
Ik ga voor je duimen!
 
Terug
Bovenaan