wachtbankje! Nog 1 week!

Jlh ik heb t niet elke nacht. Maar als ik droom Dan droom ik de raarste en gekste dingen en sochtends moet ik echt even nadenken wat nu wel echt is of niet!
welke test heb je gebruikt?
 
ik ga ook duimen voor je!
 
Hee Mandie en priskeendanae!
Dank voor jullie meeleven! Fijn. Ik heb met clear blue getest. Daarom ook zo balen want dat zijn goede testen. Mandie hoe voel je je? Al iets zekerder?
Groetjes susanne
 
Jlh dat zijn zkr goeie testen. Maar ik dacht.. pin me er niet op vast.. dat die wel minder gevoelig zijn in het begin?
ik heb vaker gehoord dat de kruidvat 2 voor 5 euro wel heel gevoelig zijn.
ik heb zelf altijd action testen. Want vind zonde om zoveel geld aan uit te geven. En dan als laatste bevestiging wil ik z’n test die zwanger zegt. Maar heb gister nog een test van action gedaan omdat ik ze nog had en dat was echt n knal streep vergeleke met die van t weekend.. dus denk dat ik niet eens een cb ga doen. Zwanger is zwanger toch?
ben je ondertussen al ongesteld? Geen bloed geeft moed!
 
 
Ben al wel iets zekerder ja!
ik vind t stiekem wel spannend! En durf in m’n omgeving nog tegen niemand wat te zeggen want ben dan bang dat t ineens mis gaat haha
ben af en toe misselijk! Vnmorgen met wc geknuffeld en ben bek af aan t eind van de dag!
Ik durf t bijna njet te zeggen ma ik voel dat het wel goed komt. ❤️
 
 
Hee mandie, hou dat gevoel vast!
Met de wc knuffelen lijkt me minder maar anderzijds... dan weet je wel dat er voldoende hcg in je bloed zit!! Gek hè dat je dan met zo'n groot en geweldig geheim rondloopt. Maar ik zou, mocht het zo zijn echt na de eerste echo zeggen. Maar dat zeg ik nu hè :)
Ondertussen is het alweer bijna het einde vd dag en geen menstruatie te bekennen. Ik zei straks vrijdag testen hè?... ik was in mn kastje aan het zoeken en ik heb er ook nog èèn vd etos liggen.. misschien, als ik vanacht weer zo raar droom dat ik morgenochtend toch ga testen. Ik hoop voor jou dat je misselijkheid klein blijft en alvast een klein beetje ook gaat genieten van het feit dat het gelukt is en dat er een wonder in je  buik gaat groeien! 
Groetjes! Susanne
 
Ja dat doe ik zeker!!
ik en m’n man zitten al heel anders aan m’n buik en kijk er anders na. Terwijl er nog niks te zien is haha
en zwanger worden is m’n probleem ook niet haha nu nog blijven. 
Dus ik hoop idd dat tie gaat groeien!! Wij hebben er steeds meer vertrouwen in!
dat wc knuffelen geeft n dubbel gevoel. Ik spreek me zelf streng toe.. ik ga niet spugen! Niet spugen.. rennen!! Haha
Ja wij wachten ook tot na de echo. Die ik hopelijk wel snel krijg! Maar vind t zo moeilijk. Had t bijna gezegt op m’n werk omdat ik me zo slecht voelde . Ma t voelde niet goed. Heb me ook nog niet aangemeld bij de vk. Ga ik denk ik in de loop van volgende week doen. Dan ben ik 5,5 -6 weken als t goed is. 
Ik kon t dan weer niet laten om tegen onze zoon te zeggen haha die weet ook dat de andere 2 in de wolken zijn..
wil hem er gewoon bij betrekken!
Ik stem voor! Lekker testen morgen haha ik ben gewoon zenuwachtig voor jou! Ik hoop iig dat je morgen geen bloed hebt! 
Ik hou morgen de site in de gaten!! 
Slaap lekker!
 
Met die misselijkheid had ik trouwens niet anders verwacht!
bij onze zoon heb ik vanaf week 6 tot week 24 .. 5 x per dag gespuugd.... ?
 
Terug
Bovenaan