Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10496845]Jaa lastig hoor! Ene kant heb je hoop andere kant wil je niet teveel hechten aan het feit dat er een kans is? wat gaan jullie doen als het uitblijft? Ik ga morgen een week op vakantie en mocht ik nog negatief testen en geen menstruatie hebben gehad neem ik contact op met huisarts. Of zou ik wachten op mijn volgende cyclus wat er gebeurd?[/quote]
Tja vandaag al op vakantie, ik weet niet hoelaat, misschien lukt het nog op de huisarts te bellen en kan je nog een bloedtest doen. Anders gewoon een week afwachten en bellen als je terug komt. 
 
@marie

Ik heb de afgelopen dagen getest. Zijn nog spierwit maar nog niet ongesteld. Mijn cyclus is nu 27 dagen, voor de miskraam die ik heb gehad was dat altijd 24/25 dagen. Het kan nog maar ik durf niet te hopen. Ovulatietesten waren 9/10 okt positief. Dus misschien is het nog te vroeg om te testen.
Afwachten maar weer.
 
@JoëlleSaar, ik weet niet, het kan een keer overslaan natuurlijk. Volgens mij hoef je pas aan de bel te trekken bij de HA als je een aantal keer achter elkaar geen menstruatie hebt. Maar je kunt altijd even bellen voor overleg voor je gemoedsrust natuurlijk.
 
Even een ander verhaal. Vanmorgen weer getest om mezelf ervan te overtuigen dat het dus negatief is/blijft. En dit kwam eruit. Heb exact de gebruiksaanwijzing gevolgd en pas na 5 min. gekeken (Kruidvat 2v5). Maar ik ga nu toch twijfelen of dit niet per ongeluk een indroogstreep is?
https://ibb.co/BcXsHv4 
Misschien vanmiddag nog even een digitale clearblue ertegen aan gooien. En straks gewoon die andere van Kruidvat nog eens doen haha. Het zal toch niet...? 
 
@veraa, dit ziet er toch echt uit als een positieve test!
Eergisteren ook pijn in mijn buik links onderin.
Ik heb deze keer ook niets gemerkt van mijn afscheiding. Volgende week kijken of ik ongesteld wordt en dan maar weer rekenen wanneer mijn ovulatie ongeveer was.
Groetjes Irene 
 
Jaa! O MY GOD:
https://ibb.co/ZmYBhvL 
Kan het nog bijna niet geloven, maar met de Clearblue was het echt 100% duidelijk.
Jeetje... wie had dat gedacht nadat vrijdag echt niks. nul-komma-nul te zien was op de testen (normale van action en early van Kruidvat). En dan nu dit resultaat! 
Nu duimendraaien dat het goed blijft gaan!
Succes ladies die nog gaan testen of waarvan de NOD nadert! Ik duim heeeeel hard voor jullie! 
 
@veraa gefeliciteerd!!!!!

Hier is de menstruatie doorgebroken. Snap er niks van... ben nooit, maar dan echt nooit te vroeg ongesteld. Nu zondag en maandag al licht bloedverlies, wat ik wegzette als innestelingsbloeding..... wst qua termijn ook zou kloppen.... ik dacht echt zwanger te zijn. Zelfs mijn man zei: "doe die testen maar de deur uit, want als jij niet zwanger bent vreet ik m'n schoen op....."

Nou dat wordt vanavond gebakken schoen op tafel.....
 
@Vera, Gefeliciteerd! Ik heb vandaag mijn NOD maar testen zijn spierwit. 9/10 okt waren mijn ovulatietesten positief. Ik hoop nog steeds niet ongesteld te worden. Het kan nog…. ??
 
Wauw @Veraa, gefeliciteerd!!
Hier vanochtend witte test. Toch wel klachten die ik normaal niet heb. Lichaam houdt me wrsl goed voor de gek. Ook nog geen bloed.
 
Terug
Bovenaan