Wachtbankje ??? (oktober)

Dank voor de felicitaties! :D 


@Mama's trots wat enorm shit zeg! En wat vreemd ook dat het dan ineens zo vroeg komt. Had je ovulatietesten gedaan deze maand? Misschien dat je eisprong dus toch een stuk eerder is geweest. Ik heb wel eens gehoord dat de timing van linker en rechter eierstok kunnen variëren (bijv. links springt na 14 dagen en rechts pas na 17). Dat kan dus per maand variëren.
@Mickie en @Lovemygirls: geen bloed = moed! 
 
@Veraa, 
ik denk dat het bij mij niet meer kan hoor.. of mijn eisprong had nog 2 dagen later moeten zijn, dan vandaag nod. Maar negatieve test... is toch apart.
 
@veraa wauw proficiat!!!

@lovemygirls mijn maandstonden zijn ook nog niet gekomen. Is er nog kans denk je?
Ik heb ook spierwitte zwangerschapstesten gehad de voorbije dagen dus vrees ervoor...
 
@Marie

Ik heb geen idee of er nog kans is. Ergens hoop ik dat ik te vroeg heb getest. Maar ik durf ook niet te veel te hopen. Die teleurstelling is er dan altijd weer he. Nog steeds geen menstruatie en test negatief vanmorgen vroeg. We blijven toch hopen zolang we niet ongesteld zijn!
 
Ja dames lastig is dat he, een witte test en geen menstruatie.
Hier hetzelfde, we gaan ervanuit dat de rode duivel een deze dagen weer langskomt.
Succes met wachten en hopelijk  nog een positieve test.
 
 
Ah wat balen, maar wel duidelijkheid. Hoop voor je de volgende ronde meer geluk!
 
Hier nog steeds geen menstruatie ?. Hoelang kan je cyclus ontregeld blijven na een miskraam? (Spontaan)
 
@Marie dankjewel!
@Lovemygirls :( he shit wat balen zeg. Hopen en duimen dat volgende ronde beter zal zijn!
@Mickie, wat vreselijk dat je een miskraam hebt moeten meemaken :'( 
Ik weet niet hoe dat zit verder, maar hoop dat het snel duidelijk voor je wordt!
 
Terug
Bovenaan