Wachtbankje ??? (oktober)

Mickie,

Ik heb in augustus een miskraam gehad. Mijn cyclus is nu een paar dagen langer als daarvoor. Is heel verschillend. Sommige zijn gelijk weer zwanger en bij anderen duurt het een aantal maanden. Ik heb de afgelopen 2 keren heel erg veel bloedverlies gehad met grote stolsels. Hoop dat deze menstruatie meevalt!
 
Hi allemaal,
Ik meld me toch weer even hier na een korte pauze. Vandaag is mijn NOD en normaal heb ik altijd al 8 dagen vooraf zere borsten en 2/3 dagen van tevoren bruine afscheiding. Nu nog niks!
Gisteren een spierwitte test helaas. Ik merk dat ik de hoop op wil geven omdat het weer zo'n pijn gaat doen anders maar aan de andere kant, waarom zou het niet nog steeds kunnen?
Mijn cyclus was wel een aantal keer korter door vaccinatie maar zelfs als hij nu weer is zoals normaal zou ik toch al wat bloed moeten verliezen.
Of ik heb zelf mijn lichaam overhoop gehaald door te denken dat het misschien gelukt is.. pff drama zeg. Ik voel verder iig niets bijzonders.
Mag ik nog op het lijstje? NOD 21/10 of 23/10 1e kindje ronde 13.
@Paula'tje ik herken je verhaal enorm. Hier ook 1 van de laatste en de oudste ook.. Het lijkt alsof het bij iedereen super snel gelukt is telkens en dat wij de enige zijn die er zo lang over doen. Mocht het nu niet zijn gelukt dan gaan we weer terug naar het zkh voor een spermatest. 
@Veraa gefeliciteerd!!
 
@Veraa, 
Ja, echt niet leuk. Brengt nu extra onzekerheid met zich mee. Komt vast wel weer goed. 


@lovemygirls, 
Wat balen ook voor jou. Hoelang is je cyclus nu? Mijne was al rond de 33-35 dagen. Wordt nu dus wel erg lang..
 
@mickie
Mijn cyclus was 23-24 dagen. Nu 27/28 dagen. Ik hoop dat het snel wel zo mag zijn. Ik heb al 2 kids uit eerdere relatie. Nu met m’n huidige man willen we samen nog een kleintje. Hoop dat het gaat lukken! ??
 
Terug
Bovenaan