Wachtbankje ??? (oktober)

Gefeliciteerd voor de zwangeren :).
 
En jammer voor degenen bij wie het deze maand (weer) niet raak is. 
 
Hier is mijn tuurstreepje een tuurstreepje gebleven en na 5 dagen overtijd is mijn menstruatie toch doorgekomen. Schuif dus door naar de volgende maand. 
 
Hier vandaag getest met een vroege test. Dit aangezien ik al 2 dagen misselijk ben, opgeblazen gevoel. 4 dagen voor NOD. Uitslag 1 streepje. ?
 
Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn! Ik ben bang dat ik m’n ovulatie gemist heb… vorige week woensdag nog één ovulatietest gebruikt negatief.. toen zondag pas weer getest. Helaas weer negatief. Normaal gesproken alrijd m’n ovulatie rond de 14-18 dagen.. zal het nog komen of heb ik het gemist? ?
 
[quote quote=10498893]Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn! Ik ben bang dat ik m’n ovulatie gemist heb… vorige week woensdag nog één ovulatietest gebruikt negatief.. toen zondag pas weer getest. Helaas weer negatief. Normaal gesproken alrijd m’n ovulatie rond de 14-18 dagen.. zal het nog komen of heb ik het gemist? ?[/quote]Zou natuurlijk zo maar kunnen dat ie nog moet komen. Gezien je vorige NoD ook de 12e was. Dus dan zou die een deze dagen wel moeten komen denk ik? ??‍♀️
 
Jaaa ik ben heel benieuwd! Heb wel witte afscheiding gehad, sinds zondag tm maandag! Zondag niet getest. Maandagavond helaas wel negatief. Nu heb ik weinig tot geen afscheiding haha
 
[quote quote=10498900]Jaaa ik ben heel benieuwd! Heb wel witte afscheiding gehad, sinds zondag tm maandag! Zondag niet getest. Maandagavond helaas wel negatief. Nu heb ik weinig tot geen afscheiding haha[/quote]Ik heb de 17e mijn eisprong gehad en sinds gister enorm veel witte vloed...

Naja als je maar flink geklust hebt ?
 
[quote quote=10498905]Ik heb de 17e mijn eisprong gehad en sinds gister enorm veel witte vloed...

Naja als je maar flink geklust hebt ?[/quote]Oeh spannend! Verder al symptomen?
Ja heb maandag geklust en afgelopen vrijdag! Sinds dinsdag ziek op de bank, dus moet er nu niet aan denken haha
 
[quote quote=10499057]Oeh spannend! Verder al symptomen?
Ja heb maandag geklust en afgelopen vrijdag! Sinds dinsdag ziek op de bank, dus moet er nu niet aan denken haha[/quote]Oh balen zeg!! Beterschap?

Ik heb sinds gisteren wat gevoelige borsten, voornamelijk aan de onderkant ? en verder af en toe kleine steekjes in mn buik. Maar dit past weer helemaal bij de aankomende menstruatie ?
Ben benieuwd zondag ?
 
Terug
Bovenaan