Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10499096]Oh balen zeg!! Beterschap?

Ik heb sinds gisteren wat gevoelige borsten, voornamelijk aan de onderkant ? en verder af en toe kleine steekjes in mn buik. Maar dit past weer helemaal bij de aankomende menstruatie ?
Ben benieuwd zondag ?[/quote]Dankjewel! ?
Whaaa spannend! Ik ga voor je duimen, denk je het vol te houden om niet te testen tot zondag? ?
 
https://ibb.co/g6r2bTX
Dit was m’n ovulatietest van gisteravond (worden bij mij nooit veel donkerder) ben in slaap gevallen op de bank na het doen van de test oeps, en het daarna vergeten… dus heb m’n eisprong vandaag of aankomende nacht.. heb de nacht van maandag op dinsdag nog gemeenschap gehad.. zou dat nog kunnen? Voel me zo ziek nu, dat ik niet aan sex kan denken ?
 
[quote quote=10499121]Dankjewel! ?
Whaaa spannend! Ik ga voor je duimen, denk je het vol te houden om niet te testen tot zondag? ?[/quote]Naja ga wel mn best doen, heb mezelf begin van de maand zo gek gemaakt met die vroege testen ?
Loop in de drogist express om de testen heen zodat ik niks meeneem ?
 
[quote quote=10499139]https://ibb.co/g6r2bTX
Dit was m’n ovulatietest van gisteravond (worden bij mij nooit veel donkerder) ben in slaap gevallen op de bank na het doen van de test oeps, en het daarna vergeten… dus heb m’n eisprong vandaag of aankomende nacht.. heb de nacht van maandag op dinsdag nog gemeenschap gehad.. zou dat nog kunnen? Voel me zo ziek nu, dat ik niet aan sex kan denken ?[/quote]Denk dat je dan niet heel veel kans hebt, of de zaadjes moeten erg volhoudend zijn.
Sterk zaad kan tot 3 dagen wachten.
 
Ik denk dat het bij mij deze maand niet gelukt is en we op gaan naar de volgende ronde. Nod is 30 of 31 oktober. Voel totaal niets anders. Ga er dus vanuit dat ik gewoon ongesteld word... Helaas
Groetjes Irene 
 
[quote quote=10499206]Ik denk dat het bij mij deze maand niet gelukt is en we op gaan naar de volgende ronde. Nod is 30 of 31 oktober. Voel totaal niets anders. Ga er dus vanuit dat ik gewoon ongesteld word... Helaas
Groetjes Irene [/quote]Zo sta ik er ook een beetje in. Voel me niet heel anders ofzo. Enkel dat mn borsten dit maal niet veel pijn doen halve week voor mn Nod aan ? zijn alleen wat gevoelig aan de onderkant ?
 
[quote quote=10499705]Vandaag early test gedaan van de action, witter dan Omo wit ?
Op naar November...?[/quote]
Je NOD kan ook pas morgen zijn toch? Zijn zat meiden die na hun NOD pas positief testte! Verlies niet de hoop, het kan alsnog! ?
 
Terug
Bovenaan