Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10499766]
Je NOD kan ook pas morgen zijn toch? Zijn zat meiden die na hun NOD pas positief testte! Verlies niet de hoop, het kan alsnog! ?[/quote]Jaa dat is zo, dacht met een early komt vast goed ?
Voel me vandaag echt loom, licht in mn hoofd en super hongerig ?
 
[quote quote=10499856]Jaa dat is zo, dacht met een early komt vast goed ?
Voel me vandaag echt loom, licht in mn hoofd en super hongerig ?[/quote]Nog een keer getest vandaag? Of ben je inmiddels ongesteld? Hoop het niet! ?
 
[quote quote=10499897]Nog een keer getest vandaag? Of ben je inmiddels ongesteld? Hoop het niet! ?[/quote]Hier nog niks roods ?
En bij jou?
 
[quote quote=10499924]Hier nog niks roods ?
En bij jou?[/quote]Heb donderdag m’n eisprong gehad, maandag op dinsdag voor het laatst sex… dus hoop dat ik kans heb. Maar schat de kans zeer klein ? wel ben ik eindelijk weer opgeknapt! Ik begin volgende week vrijdag met testen, of ik wacht op m’n NOD… mijn lf is echt heel kort sinds het vaccin.. dus weet snel genoeg haha

Oeeh dat is goed nieuws toch? Heb je ook getest vanmorgen? ?
 
[quote quote=10499932]Heb donderdag m’n eisprong gehad, maandag op dinsdag voor het laatst sex… dus hoop dat ik kans heb. Maar schat de kans zeer klein ? wel ben ik eindelijk weer opgeknapt! Ik begin volgende week vrijdag met testen, of ik wacht op m’n NOD… mijn lf is echt heel kort sinds het vaccin.. dus weet snel genoeg haha

Oeeh dat is goed nieuws toch? Heb je ook getest vanmorgen? ?[/quote]Ohh dat is wel balen dat je ziek was! Ik duim voor je dat er toch iets is blijven zitten!!

Nog niet getest, had niks meer ??‍♀️
Maar ik wacht nog even rustig af. Had vanmorgen wel wat ongi krampjes maar ging ook weer snel weg ?
 
Nog niet ongesteld hier en vanmorgen getest met sensitest. Een heel licht streepje te zien... Heel spannend dus. 
Morgen maar weer testen. 
Wat knap van je mom of bibi, dat je zoveel geduld hebt... Ik ben nu in staat om nog naar de drogist te gaan om nog een ander soort test te kopen ?
Groetjes Irene 
 
Terug
Bovenaan