Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10499943]Nog niet ongesteld hier en vanmorgen getest met sensitest. Een heel licht streepje te zien... Heel spannend dus. 
Morgen maar weer testen. 
Wat knap van je mom of bibi, dat je zoveel geduld hebt... Ik ben nu in staat om nog naar de drogist te gaan om nog een ander soort test te kopen ?
Groetjes Irene [/quote]Oeh wat spannend! Als ik jou was, had ik dat ook gedaan hahaha! Heb je een foto? Een voorzichtige gefeliciteerd ?
 
Ik vind het trouwens heel spannend. Dit is met een gevoelige test, dus laag hcg. Maar ik heb al eerder een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad en net op tijd geopereerd, ik wist toen niet dat ik zwanger was. 
Dan heb je meestal ook een lagere hcg waarde. En nu dus meer kans op weer een eug.
Gr Irene 
 
[quote quote=10499935]Ohh dat is wel balen dat je ziek was! Ik duim voor je dat er toch iets is blijven zitten!!

Nog niet getest, had niks meer ??‍♀️
Maar ik wacht nog even rustig af. Had vanmorgen wel wat ongi krampjes maar ging ook weer snel weg ?[/quote]Dankjewel! Dat is lief! Vannacht 10 uren geslapen, dus dat is sws goed voor alles daar beneden ? verder vrij gestresst, maar komt door deadlines op ‘t werk. Maar ook omdat ik hoop dat het deze keer raak is, iemand tips?

Oeeh ongi krampjes kunnen zwangerschap gerelateerd zijn! Maar kan ook de andere kant opgaan natuurlijk, ik ga voor je duimen! ???
 
[quote quote=10499947]Dankjewel! Dat is lief! Vannacht 10 uren geslapen, dus dat is sws goed voor alles daar beneden ? verder vrij gestresst, maar komt door deadlines op ‘t werk. Maar ook omdat ik hoop dat het deze keer raak is, iemand tips?

Oeeh ongi krampjes kunnen zwangerschap gerelateerd zijn! Maar kan ook de andere kant opgaan natuurlijk, ik ga voor je duimen! ???[/quote]Als ik gestressd ben ga ik er vaak even op uit. Lekker de natuur in.

Naja ben erg benieuwd. Tot nu nog geen rood te zien ?
 
[quote quote=10499965]Als ik gestressd ben ga ik er vaak even op uit. Lekker de natuur in.

Naja ben erg benieuwd. Tot nu nog geen rood te zien ?[/quote]Al getest?? ?

Ik heb sinds vanochtend heel veel witte vloed.. en een hoopje in m’n ondergoed steeds. Denk dat het niet raak is, baarmoeder maakt zich natuurlijk schoon voor m’n menstruatie? Geen idee hoe dat werkt
 
Terug
Bovenaan