Wachtbankje ??? (oktober)

[quote quote=10500078]Al getest?? ?

Ik heb sinds vanochtend heel veel witte vloed.. en een hoopje in m’n ondergoed steeds. Denk dat het niet raak is, baarmoeder maakt zich natuurlijk schoon voor m’n menstruatie? Geen idee hoe dat werkt[/quote]Nee nog steeds niet getest maar ook nog geen rood ? Merk wel dta de boel vochtiger is ?

Witte vloed kan ook goed zijn he!!
 
Ik meld me ook aan voor wachtbankje. Mn NOD is komende vrijdag 5 november en morgen komen mn early zwangerschaptesten binnen ...weet nog niet wanneer ik ga testen... bij veel verhalen levert er veel stress op lijkt wel ?
 
[quote quote=10500317]Ik meld me ook aan voor wachtbankje. Mn NOD is komende vrijdag 5 november en morgen komen mn early zwangerschaptesten binnen ...weet nog niet wanneer ik ga testen... bij veel verhalen levert er veel stress op lijkt wel ?[/quote]Welkom!!
Ik had de vorige ronde erg veel stress met die testen, deze ronde bewust ook niet gedaan dan 1 dag voor Nod. Die was negatief dus blijf nu rustig wachten. Mocht ik komende vrijdag nog niet zijn dan haal ik wel nieuwe ?
 
Welkom!
Inderdaad veel stress van testen, maar ik ben nu dus wel zwanger ??. Mijn neus wist het eerder dan de test overigens.
Mom of bibi, spannend, ik heb nu ook veel afscheiding, maar dus van de zwangerschap. Duimen dat het voor jou ook daaraan ligt.
 
Groetjes Irene 
 
Heb ook wat krampjes af en toe! Ben heel benieuwd. Maar verwacht dat het m’n menstruatie gaat zijn! Ga jij nog testen? @momofbibi
 
[quote quote=10500338]Welkom!
Inderdaad veel stress van testen, maar ik ben nu dus wel zwanger ??. Mijn neus wist het eerder dan de test overigens.
Mom of bibi, spannend, ik heb nu ook veel afscheiding, maar dus van de zwangerschap. Duimen dat het voor jou ook daaraan ligt.
 
Groetjes Irene [/quote]Whaaa! Gefeliciteerd! ❤️ Welke test heb je gebruikt?
 
Terug
Bovenaan