wachtbankje

Hoi meiden, naar is dat altijd he, dat afwachten. Ik ga denk ik morgen ongesteld worden, heb de gebruikelijke kwaaltjes...helaas. Mijn zusje is vandaag bevallen van haar 3e zoontje, wat een wonder is dat toch. Heel blij maar ook wel verdrietig, omdat we altijd hoopten nog eens samen zwanger te zijn. Dat gaat nu niet meer gebeuren. Maar wel een hele trotse tante hier achter de computer hoor!

Hoi meiden, naar is dat altijd he, dat afwachten. Ik ga denk ik morgen ongesteld worden, heb de gebruikelijke kwaaltjes...helaas. Mijn zusje is vandaag bevallen van haar 3e zoontje, wat een wonder is dat toch. Heel blij maar ook wel verdrietig, omdat we altijd hoopten nog eens samen zwanger te zijn. Dat gaat nu niet meer gebeuren. Maar wel een hele trotse tante hier achter de computer hoor!

nieuw lijstje

Alabama NOD 20-23 november
Moekje NOD 29 november
Sparkle NOD 29 november
Suusje NOD 30 november
Wendy NOD 6december

Alabama GEFELICITEERD dat je tante bent geworden
zal idd een heel dubbel gevoel zijn en erg jammer dat je al ongi kwaaltjes hebt
ik duim voor je dat ze weg blijven en je toch positief mag gaan testen

ik heb er ook geen vertrouwen in helaas
heb overal last van al vanaf de dag van de eisprong??? vreemd he . denk ook dat we gewoon ongi gaan worden 29 november maar goed nog ff wachten dus , best zwaar dat wachtbankje he was even weer vergeten hoe erg het was pff

mijn duimen draaien nog meiden

Hey,

ja dat wachten he....maarja, zou mn leven ook niet door willen draaien hoor...;-) (wel nieuwgierig natuurlijk, maar geniet van t leven nu).

@moekje: ik schrijf nu ong. n jaar op dit forum denk ik...
@ alabama...moeilijk he..vorige week is mn schoonzus ook bevallen...als ik dan dat kindje in mn armen heb, gaan er zoveel gevoelens door me heen...je bent echt blij, maar toch...
Ik denk ook wel dat ik het wat anders zou ervaren als mn eigen zus een baby zou krijgen...

grtjs!

Tot nu toe nog niets, maar mijn cyclus is altijd tussen de 26 en 29 dagen, dus weer zenuwslopende tijd! Hoe is het met jullie?

Tot nu toe nog niets, maar mijn cyclus is altijd tussen de 26 en 29 dagen, dus weer zenuwslopende tijd! Hoe is het met jullie?

Hallo,
Alabama, Gefeliciteerd met dat je weer tante bent geworden.Kan mij heel goed voorstellen dat je heel trots en blij bent,maar anderzijds ook verdrietig.Mijn zus heeft namelijk ook 2 kids.Toen zei van 2de zwanger was stopte ik ook met de pil.Had het dus ook erg moeilijk.Was ook heel blij,maar aan andere kant ook verdrietig,omdat je toch even met je neus op de feiten wordt gedrukt.
Moet je nou één dezer dagen ongesteld worden?Spannend,ga voor je duimen dat het wegblijft.

Voor mij bijna weer een week voorbij na iui nr 3.Pfff nog 10 dg op het wachtbankje.Vind het behoorlijk zwaar.Ook omdat ik nu hormonen heb gebruikt en dus van alles voel in mijn lichaam.Ben erg emotioneel heb zo nu en dan krampen, gezwolle borsten dus de echte NOD klachten,maar hoop dat dit laatste uitblijft natuurlijk.
Al verlies ik soms wel de hoop.

Gr suusje

Terug
Bovenaan