wachtbankje

hoi hoi

hier nog 1 weekje op het bankje
heb overal en nergens last van hahaha
zo wie zo geen vertrouwen in waarom. ??????

hoe is het met jouw Alabama??
jij zit nu rond je NOD dagen he ??

hoe is het met de rest??

fijn weekend groetjes moekje

Iedereen nog dank voor de felicitaties, ik ga straks weer even kijken bij mijn kleine neefje. Nog geen ongi maar borsten doen wel minder pijn dus waarschijnlijk is het in aantocht. Oh was er maar een test die je meteen na je eisprong kon doen he, dat zou het leven toch een stuk makkelijker maken!

Hallo allemaal,

Ik kom er ook gezellig bij zitten.

Groet,
Julia

Alabama NOD 20-23 november
Julia NOD 28 november
Moekje NOD 29 november
Sparkle NOD 29 november
Suusje NOD 30 november
Wendy NOD 6december

Hoi meiden, ik stap helaas weer van het bankje af, de duivels zijn vanochtend gekomen... Hopelijk gaat het bij jullie wel goedkomen!

Shit alabama. Je voelde het ook al aankomen he.Valt dan toch altijd wel weer zwaar he.
Ik voel ook weer van alles in mijn lichaam,zo nu en dan ook krampen dus heb ook niet veel hoop.En dan moet ik nu nog een hele week wachten totdat ik het weet.

Sterkte meid met deze zoveelste teleurstelling.

Liefs suusje

Hi, ja het is weer een teleurstelling ook al stel je je er wel op in. Ondanks de voortekenen hoop je toch dat je het je verbeeld en dat je toch zwanger bent. Vandeweek ga ik weer terug naar de orthomoleculair arts en maandag over een week naar de gyn om te bespreken hoe nu verder. Ben blij dat er straks weer iets gebeurd. De rest sterkte met afwachten, die laatste wachtweek vind ik zelf altijd het ergst!

hoi hoi

erg balen zeg alabama , ook ik hoopte dat je toch mocht gaan testen en een plusje kreeg.
hoop dat je bij de gyn. duidelijkheid krijgt ove rhoe nu verder
ik moet nog een klein weekje wachten
ik heb er ook geen vertrouwen in
wordt zo onzeker van je lijf he

ik duim nog voor alle meiden hier

groetjes moekje

@alabama shit zeg, kan niets anders zeggen. We weten allemaal hoe het voelt.

ik ben vandaag bij gyn geweest en die begon over clomid, komt toch wel allemaal erg dichtbij hoor de volgende stap, het zeggen lijkt minder groot dan dat het in werkleijkheid is. Erg spannend, ze wilde eigenlijk da tik in dec daarmee begon, maar heb de boot afgehouden, erg he, komt de volgende stap en dan durf ik niet, had me erop ingesteld om in het nieuwe jaar daarmee te beginnen en misschien hoop ik stiekem nog op een wonder dat het gewoon lukt zeg maar, raar he!!!
Mn ei is ook erg laat deze keer, vond zij ook,ik zit nu in mn ei, erg vreemd daarbinnen.
Ga me nu maar richten op dat we nog elkeer 2 keer een korte vakantie voor de boeg hebben, lekker afleiding.

Succes allemaal met op het wachtbankje te zitten ik zit er nog zeker 2 weken op.

Gr Wendy

Terug
Bovenaan