wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Ik heb al een maand of 3 een rompertje in de kast verstopt liggen. Nu kan ik hem niet super verassen want hij weet precies wanneer ik zou kunnen testen haha. Plus deze maand is het precies op de dag van ons jubileum dus zal die het zeker niet vergeten :p
 
 
 
@junibaby12 mijn miskraam van 8 weken is in mei geweest.

@kimbly aah dat is ook leuk!

misschien is dit boek ook wel erg leuk! vind ik althans wel erg leuk en met name leerzaam denk ik voor de man. ;) en denk net zo voor mijzelf hahaha

https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapsboek-voor-mannen/1001004006434796/?Referrer=ADVNLGOO002008P-G-41387693713-S-375600060683-1001004006434796&gclid=EAIaIQobChMInt3q-aL21wIVTGcZCh0RPADvEAQYAyABEgK6x_D_BwE
 
 Wat een gaaf idee zeg.
Ik denk dat dat inderdaad wel heel leuk is om te geven.
Misschien met kerst onder de boom ;)
Maargoed, eerst maar eens positief testen...
Welterusten meiden, tot morgen
 
@suuske ja dat is iedere maand weer spannend en het vervelende nieuws moet horen dat er telkens wel iemand in je omgeving zwanger is... 
af en toe ondragelijk maar ik leer er meer omgaan een ander het geluk ook te wensen ??
 
Dns wat raaar!! Zou t aan de test liggen of is die gewoon positief?
moeilijk hoor!
ik heb ook zonder manlief getest. Ben er veel meer mee bezig als hem. In februari wist hij dat ik geen testen.. toen ronde 4, maar toen was ik n dag overtijd. Werd helaas miskraam. In sept heb ik getest zonder hem. Was z’n verjaardag. Heb dus de test kado gedaan ;)
Helaas liep dat ook fout af.
en ik heb vorige week ook getest en toen die positief was ben ik na hem toe gegaan van kijk kijk kijk!!!
maar hijs is heel erg van wacht t maar af.. hij word er wat makkelijker in. Steeds van Ooh ma dan moet dit en dit nog gedaan worden en dit kan dan niet als we dan baby krijgen... dus ik vind niet gek zonder man te testen hoor.
kimbly aaah het moet toch wel lukken om hem er ergens te van overtuigen dat je nog een dagje wacht en het dan toch doet haha zodat je hem toch kan verrassen?
Het boek; help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun is ook echt n aanrader .. ik had hem in een middag uit en gelachen joh!!
Joannam ja dat is lastig he.. ik kon er opzich best tegen.. klein beetje jaloezie. En op 1 verjaardag heb ik bij de zoveelste (2 weken na miskraam) potje zitten janken!!
 
 
Poeh dat kan ik me voorstellen Joannam. Super frustrerend om telkens te zien dat het bij een ander wel gelukt is, ondanks dat je het ze enorm gunt natuurlijk. Je wilt het zelf ook. 
Ik ben heel benieuwd, bij mij moet het allemaal nog beginnen. Ik heb pas anderhalve maand geleden mijn spiraal eruit laten halen.
 
 
Terug
Bovenaan