wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Gefeliciteerd Mandiee!?
Ik hoop dat het een goed teken is die krampjes! Had je voor de rest niet last van kwaaltjes bv misselijkheid enzo? 
Line Hena nee hij was wel negatief maar als nog vond ik dat toen echt een teleurstelling was er namelijk helemaal van overtuigd dat het raak was.? Bedoel je de eerste ronde of eerste kindje?:) 
 
 
Anneex

Aah ik hoop het ook heel erg, 

Jawel heb ook last van maagzuur soms hoofdpijn maar komt misschien wel dat ik er teveel aan denk?

Moet ook trouwens vaker plassen en heb waterige afscheiding ik weet echt niet of dat allemaal zo toevallig is..

wat jammer ik hoop dat het deze keer raak is voor je ik duim voor je.

Ik bedoelde dat het de eerste ronde is ja?

 
 
Dankjulliewel!
ik ben nu dan 4 weken en 4 dagen. Dus nog wel heel pril. 
Ik had heel erg t gevoel dat t raak was. Misselijkheid deze keer niet. Wel steeds last van m’n rug en die krampjes. En soms dacht ik dat m’n borsten een beetje vermoeid waren. Ik weet t allemaal al niet meer. Moet ik even m’n Nod topic terug lezen haha
heb wel mega veel puistjes. En de komen elke dag nieuwe bij..... en nu ben ik ook niet continu misselijk.
oh ik heb denk ik wat oud bloed gehad van m’n innesteling. M’n afscheiding was iets bruinig.
ik hoop zkr dat tie positief is bij jullie! Ben al met priskeendanae aan t wachten op meer augustus mama’s. 
 
 
Maagzuur heb ik ook 1 avondje even gehad!
en afscheiding nu nog best wel veel vind ik...
t maakt t niet minder spannend voor jullie! 
 
 
Oh helemaal spannend eerste ronde lina hena! Bij mij is het nu de vierde, ik hoop ook voor jou dat het raak is!☺️ 
ah bedankt voor je uitgebreide reactie Mandiee! Savonds wanneer je op de bank ligt lijk je ook altijd weer van alles te voelen. Maar vaak lijken die kwaaltjes bij mij ook op wat ik krijg voordat ik ongesteld moet worden.. Hopelijk gaan deze dagen snel voorbij! Ben het wachten al een beetje zat ?
 
Terug
Bovenaan