wachten.. NOD 10 December, wie nog meer?

Nee, nog niet. Ik verwacht eigenlijk nog wel ongesteld te worden. Heb last van m'n buik, hoofdpijn en ook pijnlijke borsten. 
Al kunnen die kwaaltjes natuurlijk ook wat anders betekenen. Het is pas de tweede ronde (waarvan we de eerste ronde nog niet actief waren omdat ik even de cyclus wilde afwachten), ik wacht dus nog even af:)
 
Nou ik heb wat raars, werd vanmorgen wakker met een kortsloot. Nu heb ik dit wel heel af en toe maar nooit deze tijd van het jaar zeg maar. Meestal in het voorjaar of de herfst. Zat beetje op internet te kijken en kan wel een symptoom zijn. Haha maak mezelf helemaal gek. Nog 4 dagen geduld!!
 
Ojee hele gesprekken gemist hier, welkom voor alle nieuwe dames.
Mali mali volgens mij ben ik jou wel vaker tegen gekomen in een forum. Hoop dat het snel raak is voor je.
Mandiee leuk dat je mee blijft lezen, ik vind het wachten erg moeilijk?. Dus heb ik vanochtend weer getest?. Nou kwam er wel binnen 5 minuten een streep maar hij trok langzaam weer weg?, je blijft nu weer een vaag streepje die je soms wel ziet en soms niet. Kortom, ik vind het rottesten van etos.
Ik loop wel de hele dag al te boeren en vanochten leek het alsof er allemaal kleine belletjes in mijn bm zaten, heel vreemd gevoel. Nou het ene moment ben ik van overtuigt dat het raak is en het andere moment denk ik dat ik toch ongesteld ga worden. Ik hou jullie op de hoogte
 
Ik heb mijn NOD op 17 december, maar wil graag 1 of 2 dagen daarvoor testen omdat ik dan mijn vriend nog kan verassen in het weekend...
Hopen dus dat dat lukt...
 
welkom allemaal lieve meiden, ik heb even flink moeten terug lezen zeg!
wat is het wachten toch spannend voor ons allemaal!!
@mandiee als allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend tot je eerste echo!
@ annex @mandiee mijn vriend en jou vriend vinden het inderdaad net zo spannend als ons alleen laten ze dit minder merken.. haha

@kimbly ik zou de normale van de action doen.. al zal ik zelf even wachten als ik jou was hihi. ik ga echt niet testen.. ;)
@dns heel spannend wat je allemaal typt! ik lees vol spanning mee hihi.
 
ik ga toch ondanks ik dit allemaal lees niet eerder testen, ik heb eigenlijk ook niet echt kwaaltjes, behalve dat me tepels zeer blijven doen en ik zo nu en dan wat krampen in me buik heb.. (die krampen had ik vorige maand ook) echter last van mijn tepels heb ik niet eerder gevoeld. nog 5 dagen en dan durf ik pas te testen mocht ik dan al niet ongesteld zijn hihi
 
@joannam: Jaaa, moeilijk hoor dat wachten.
Wachten duurt lang.
Goed dat je het geduld op kan brengen om te wachten.

Hoe doen jullie dat als het tijd is om te testen?
Testen jullie samen met de vader?
Testen jullie alleen?
Ik wil hem op een leuke manier verassen als het zo ver is.
Het is mijn 3e, maar zijn 1e, dus een heel bijzonder moment.
 
Ik zit er aan te denken om hem mee uit eten te nemen en dan bij het toetje van die chocolade koekjes laten serveren met roze en blauwe muisjes.

Jullie nog leuke iedeën?
 
@junibaby12, nou dat is wel orgineel!

ik was bij de eerste miskraam nou niet echt orgineel.. ik kwam er pas achter na 5 weken dat ik zwanger was omdat ik maar niet ongesteld werd, testje gedaan op zaterdagmorgen.. vriend was al weg en ineens een positieve test.. ik dacht ojee en nu? ik heb er een foto van gemaakt en zo naar hem toegestuurd zonder tekst ahah..

ik vind het wel leuk om een foto er van te maken en dan eventueel snel bij de hema of kruidvat langs te gaan om de foto af te drukken en dan hem tijdens het eten te laten zien of iets van een cadeautje erbij ofzo.. met een tekst ofzo.

eerst nog even geduldig afwachten :D
 
@Joannam: jaaaaa, dat is ook superleuk.
Ruk (probeer het netjes te zeggen) zeg een miskraam, hoe lang is dat nu geleden?
Zeker spannend, wanneer is je NOD?

 
Terug
Bovenaan