Wachten op Nod na ronde 6

Hoe was het svlok?

ik had vandaag afspraak bij acupunctuur. Vermoeden dat nog geen eisprong is geweest. Ovulatietest toch nog maar gedaan en knal positief! Mijn vriend is weer thuis dus fijn!!
 
Het was positief, mijn eitje was nu een stuk groter en groeit gelukkig. Helaas groeit ie wel langzamer dan verwacht, dus nu is de verwachting dat ie morgen of maandag springt.

temperatuur was gister 36,6 en vanochtend na 2 uurtjes slapen 36,2, maar nu net, na weer een paar uur slapen 36,6. Dus kan helaas mijn temperatuur niet echt vertrouwen vandaag.

ideaal moment voor een positieve ovulatietest K5, hopelijk is het raak!
 
Oh. Gelukkig groeit ie wel. Die van mij is dus ook echt weer later deze maand. Geen peil op te trekken.

Ik denk dat je van 36.6 kunt uitgaan. De eerste meting na een paar uurtjes slaap is het beste. Alles daarna is beïnvloed.

Vandaag of gisteren vrijgezellen party gehad?



Fijn zonnig weekend dames!
 
Irritant he dat het zo wisselt per cyclus.

Ik dacht al dat ik van de temperatuur 36,6 moest uitgaan. Toen ik thuiskwam een ovulatietest gedaan en die was negatief. Dus dan morgen of maandag mijn eisprong (hoop ik).

gister en vandaag vrijgezellenfeest gehad, was gezellig, maar ben nu echt gesloopt!
 
Dat kan dan best kloppen want wanneer was je laatste daling?

Hij daalt 2-4 dagen voor de sprong.

Lekker bijslapen!

@Christa, laatste spannende dagen voor je nod! Succes+
 
<p style="text-align: left;">Dankjewel!</p>
<p style="text-align: left;">Denk zelf dat het weer niet is geslaagd.. maar goed, nog 6 daagjes, temperatuur steeg deze dagen met 0.1 graad dus weet niet wat het morgen brengt</p>
 
Mijn laatste daling was op dag 11 en op dag 14, toen waren er twee eitjes gesprongen.

Vanochtend was mijn temperatuur gedaald naar 36,3. Dus kan ieder moment mijn eisprong hebben, morgen stijgt ie waarschijnlijk weer.

Christa, spannend hoor, hoezo denk je dat het deze ronde niet gelukt is?

 
@svlok omdat we maar 2x bezig zijn geweest in mn vruchtbare periode, dat was 1 dag voordat mn ei zou springen, en paar dagen ervoor nog. En 1x bezig gwweest voordat mn vruchtbare dagen begon. Temp is wëer 36.2, ben net wakker
 
Terug
Bovenaan