Wachten op Nod na ronde 6

Hai dames.

Ik ben alweer een stuk beter te pas alleen nog veel moe en misselijk s.ochtends en  hoofdpijn.

Svlok. Ik had bij jou gelezen dat je een inwendige echo hebt gehad voor je eisprong of als je die zou hebben.

Toen ik zei dat ik een inwendige echo had en een uitwendige echo was er ook een slijmpropje te zien maar de gyno wist niet wat het was waardoor ik nog een beetje onzeker ben. Maar zou dit misschien bij mij ook een eisprong zijn geweest?  Of zou dat niet kunnen?

mijn nod zou de 25e kunnen wezen of de 29e omdat normaal me cyclus op de 25e komt normaal elke maand van cyclusdagen 31 dagen maar ik ben ook een keer op dag 34 ongi geworden dus het is lastig in te schatten.

Waneer hebben jullie allemaal de nod dan?  Waneer jullie kunnen testen op positief☺
 
Spannend! Merken jullie nu wel ander gevoel dan dat het goed zit?

Ik heb namelijk als ik menstrueer voel ik het aan de borsten of aan me pijn dan krijg ik echt menstruatie pijn maar ik heb daar nu totaal geen last van nu iets andere klachten maar het enige is gewoon afwachten.  ik heb wel een early test gehaald om 4 dagen voor me nod te kunnen testen maar aan de andere kant wacht ik liever dst ik bijvoorbeeld een week overtijd ben

Hebben jullie al testen in huis? ☺
 
Ik heb nog 1 test liggen al van een tijdje geleden. Als ik ongesteld moet worden heb ik veel pijn en weet zo dus dat ik ongesteld word. Dus ben benieuwd. Al merk ik wel dat ik wat puistjes begin te krijgen..
 
Christa, je weet het maar nooit :) Er hoeft maar eentje sterk genoeg te zijn en te overleven ;)

RB, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik heb werkelijk geen idee of dat onderdeel is van je eisprong. Ook nog even spannend voor jou, jij bent de eerste die op het wachtbankje zit eigenlijk samen met Christa.

Ik heb mijn nod 8 april, dus nog even te gaan. Zit nu nog op mijn eisprong te wachten.

Ik heb zeker al testen in huis liggen, maar ik test pas als ik overtijd ben.

Ik weet helaas nog niet of er een verschil tussen ongesteld worden en zwanger zijn zit. Pas als ik het ben kan ik echt aangeven of er een verschil is.
 
Ik merk dat elke ronde weer anders is. Benieuwd hoe het voelt als ik echt  zwanger ben. Maar daar komen we ma op 1 manier achter haha!

Ik heb ook testen in huis liggen. Heb me voorgenomen niet eerder dan 6 april te testen omdat ik ook later mijn eisprong heb gehad dus mogelijk ook mijn NOD is verplaatst.

Heb jij nog ovulatietest gedaan svlok?

 
Ja vanochtend was die negatief en ga zo weer testen, want mijn temperatuur is wel al gedaald, dus verwacht morgen weer een verhoging.
 
Terug
Bovenaan