Wachten op Nod na ronde 6

Christa, maar je nod is toch pas vrijdag? Op welke dag van je cyclus zit je? Kan ook innestelingsbloed zijn.

Ik hoop het ook, maar voor mij geen Clearblue testen meer, althans geen ovulatietesten. Hij was net weer negatief, maar vanochtend was mijn temperatuur wel gedaald. Dus snap er niets van, volgende ronde geen ovulatietesten meer voor me, merk dat ik er erg gespannen van wordt omdat mijn eisprong lastig te vinden is.

 
Ik had hetzelfde met clearblue. Stomme dingen! Vrijdag kruidvat gehaald iom acupunctuur, om toch even een testje te doen omdat we twijfelde waar ik nou zat in mijn cyclus. Die gaf knallend aan dat het positief was. Mocht het nodig zijn... ga ik die volgende maand gebruiken
 
Dat is ook een goede tip! Twijfel nu tussen die van de kruidvat en sensitest, maar denk dat ik volgende ronde niets gebruik, alleen temperaturen.

hmm dat lijkt innesteling me sterk, maar het kan zomer. Was het een beetje rose achtig Christa?
 
Hoi dames ik ben 35 jaar en ga voor me derde kindje ben nu zeven maanden bezig en dit wordt me achtste ronde heb een heel onregelmatige cyclus geen pijn aan vast te knopen.

En ik wordt er heel onzeker van had laatst een cyclus van 51 dagen en normaal schommeld het tussen de 35 en 38 dagen.

ben ook langs de huisarts geweest en die zei mijn om nog twee à drie maanden te wachten voor ze iets kunnen doen zit nu al op dag 23 en volgens me app heb ik vandaag me eisprong maar ik klus zo om de dag normaal dus missen kan ik niet. Spannend voor jullie dames ook ben ook benieuwd wie er snel een positief test in handen hebt ik heb ook met ovu testen getest maar daar doe ik niet meer aan ook geen pijl aan vast te knopen gw op gevoel en lekker genieten van mekaar.

spanned ik heb 8 april me nod volgens me app maar kan ook eerder of later.

liefst Wandana
 
Terug
Bovenaan