Wachten op Nod na ronde 6

Wandana?

Heb ik de goeie voor me met wie ik ook altijd zat te appen op de whatsapp? Of heb ik dan niet de goede voor me?

Liefs roween.

Spannend ik duim voor iedereen 100x zo hard! En iedereen heeel erg positief. Ik heb er ook voor gekozen om niet met ovulatietesten te werken. Werkt ook totaal niet voor mij. Tempraturen zou ik wel is kunnen proberen.
 
Sorry mijn exuses!

kwam heel schikkend over voor mij! Ik weet natuurlijk niet of je het bent! Maar we hadden altijd veel contact op de whatssapp en nu al niet meer gesproken. Ik hoop natuurlijk dat je het bent. en ik wens iedereen het beste maar ik kwam misschien anders over! volgens mij kalender wat ik terug kan zien heb ik vanaf december tot maart geteld de dagen en toch steeds de 25e of de 26e geworden dus ik ga er vanuit op me cyclus dat ik 30 a 31 dagen me cyclus is en dus de 25 weer me kalender aan het tellen is. Maar door de veel bloed verliesjes wat ik had gehad zet me dat zelf ook wel aan het denken.

Dus misschien voor mij tempraturen ook wel een idee haha.
 
Hmm lastig Christa, kan echt van alles zijn. Toch nog even een paar dagen in spanning zitten!

Welkom Wandana, temperaturen geeft inderdaad een goed beeld en daarnaast wellicht ovulatietesten, maar zoals je in mijn vorige post kan lezen zal ik niet voor Clearblue gaan, maar voor bijvoorbeeld sensitest of ovulatietesten met streepjes.
<p style="text-align: left;">Net weer getemperatuurd en iets gestegen naar 36,5 (gister 36,3). Ovulatietest was nu ook positief. Gister helaas niets kunnen doen, dus hopelijk heeft straks nog zin. Misschien dat ik later op de dag er nog een doe om te kijken of hij nog steeds positief is.</p>
 
Ja ovulatietesten heb ik wel vaker gedaan en ook altijd met streepjes met smileys word ik alleen nerveuzer en werkt ook niet altijd.

Maar ik kan niet bestellen via internet ik doe het meestal bij de action balen van die 5 testen voor 2.50 ofzo. maar ik heb indd gehoord dat sensitest ook goed is alleen kun je nergens in winkels verkrijgen dat is wel jammer

 
Hoi svlok ga idd die van cb had ik ook gebruikt werkte niet voor mijn en ik gebruikte ook van de action en Kruidvat maar ik kan nooit een positief beeld krijgen ermee ja messchien temp dan eens proberen.

hoi Roween ja ik ben het meis.

ik heb geen app meer en ik kan ook niet meer op fb zoals ik je zei is er iemand overleden wil erniet teveel op in gaan dus zag ik je al op dit forum hoopte ik zo met jou weer in contact te komen xxx

ik heb nog wel je num en ik zal je wel een keertje bellen.

Hoe Is het meisje xxx
 
aawh wat fijn om elkaar dan sws via hier weer te kunnen praten en kletsen en met de andere meiden.  Dat hoeft ook zeker niet meis! ik zie hier via de forum dat het je ook nog niet gelukt is wat jammer.  en ik had al zoiets dat je niet meer aanwezig bent op facebook en de app is ook niet erg! Je mag me ook smsen hoor als dat fijner is inplaats de app. Xx

 
Zeker fijn ik mis je heel erg maar als ik weer app hebt dan hoor je het meteen idd sms kan ook.

Nee het lukt maar niet hè mijn cyclussen worden alleen maar langer 51 dagen was die laatst heel onzeker wordt ik er van.

En bij jou ook maar niet hè eindelijk ben je bij de dokter geweest goed van je.

xxx

 
Jaa volgens me kalender moet ik nu en tot woensdag me menstruatie komen maar wat ik toen ook had was dat ik elke maand de 25e en de 26e werd dus zal me niks verbazen dat nu me nod is of al is geweest en tussen nu en woensdag.  Jeetje wat heb jij een rot cyclus ofniet dan heb je al een keer tussendoor getest dan?

Ik mis jou ook hoor! maar ik snapte je situatie ook. Heb je nog steeds het zelfde nummer? Of een ander anders moet je me ff smsje doen dan kan ik je nummer opslaan

Xxx

 
Terug
Bovenaan