Wachten op Nod na ronde 6

Hey Roween ja ik dacht dat ik zwanger was omdat ik maar niet info werd misselijk en moe hoofdpijn afscheiding enzo dus ik een paar keer testen maar helaas dus ik werd pas op dag 51 ongi voor jou nu ook super spannend hoop echt dat je snel zwanger mag raken en trouwens voor idereen hier. Heb nu geen telefoon en me andere num heb ik niet meer zodra ik een tel hebt zal ik je sms'en Roween.

Mijn geduld raakt ook op nu ga nu al ronde zes in en hoe zit dat met temp dan en welke termometer moet je hebben.

Zijn er nog meer dames die voor hun derde gaan en 35 jaar of ouder zijn soms vraag ik me af of het met me leeftijd te maken hebt.

 
Hey ja ik vind het ook spannend maar ik kan niet meer als afwachten ik voel me ook contstant ziek en heel moe en duf of ik een maand in bed lig zo voel ik me dan maar dat kunnen meer oorzaken zijn natuurlijk. Mijn vriend zegt dat hij me anders ziet en dat ik heel anders doe en vind dat me borsten bigger worden en weet ik er allemaal van maar zelf als een vrouw merk je het niet zo.

voor jullie komen ook steeds de nod wel dichter in de buurt het gaat soms echt te snel met de dagen! Wie volgt er naar mij dan gelijk of zitten jullie op een week gelijk? Het zijn heel veel berichtjes ik vergeet het echt snel hihi. Dan kan ik ook alvast er op hopen♡♧
 
Ik bedoel ronde acht ga ik in.

ahw meis toch hoop dat je je snel wat beter voelt dikke knuffel voor jou xx ik heb acht april me nod als het goed is. maar bij mijn geen pijl aan vast te knopen.
 
Spannend. Hier ook ronde 8 maar dan 1e kindje. Rond 6 april mijn NOD, maar mogelijk iets later vanwege latere eisprong.

Ik ben deze week wel aan het meelezen maar niet te vaak.  Even de focus op andere dingen.

R1988, svlok & ik zitten nu vlakbij elkaar.

@Christa hoe gaat het bij jou?
 
Hier ook nog steeds aan het wachten.. tijd gaat traag..... verwacht me nod rond 5 april. Sinds 2 dagen erg gevoelige tepels/borsten..  kunnen we de dagen niet doorspoelen??
 
Hoi dames, leuk om te lezen hoe het gaat met jullie, ik wil iedereen als eerste veel succes wensen.

zelf heb ik in oltober een mislraam gehad met 6 weken en daarna vanaalles gevoelt maar niet zwanger geworden. Ik dacht ook dat het met mijn leeftijd te maken had wandana ik ben 42jaar. Ik heb mij toen voorgenomen er niet meer mee bezig te zijn tot nu dan...

ik voel vanaf mij eisprong namelijk mijn baarmoeder af en toe, geen pijn maar aanwezig gevoel. Nu heb ik gister mijn laatste kv 2v5 test gedaan 2 dagen voor nod en tot mijn verbazing zag ik binnen 5 miniten een heeeel licht streepje die daarna alleen maar donkerder werd.

ik ben nog even in shok en heb ook bijna geen symptomen dus her moet de komende dagen nog even doordringen bij mij.

liefs Denise
 
Denise! Wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En tuurlijk moet zich dat heel erg wennen en tot je doordringen.

Wandana! Komt goed lieve schat en als het weer niet lukt ga dan met je vriend ergens heen zodat ze je kunnen helpen en dat het je nog kan lukken.

Chantal! Jaa hadden we dat inderdaad maar kunnen doen. zou mooi wezen haha!

Nou dan zitten jullie zeker wel allemaal achter elkaar! spannend joh! Zal helemaal leuk zijn dat deze ronde wel lukt voor iedereen. ☺

Hier nog steeds niks maar kan ook nog☺
 
Terug
Bovenaan