Gabrielle, goeie vraag.. geen idee! Maar een innestelingsbloeding las ik is meestal ongeveer 9 dagen na je ei.. Maargoed, dat is gebaseerd op 'normaal' en gemiddeld neem ik aan.. En ieder lichaam is anders.. Misschien over een paar dagen toch nog een testje doen? Ik las ergens dat vanaf je innesteling je HCG per dag verdubbeld word, dus ik zou even een paar dagen afwachten.. Maar heb er persoonlijk geen ervaring mee. Succes, hou ons op de hoogte!
Girlmom, ik ben in april het eerst bij de arts geweest en hij zei in eerste instantoedat het niet onmogelijk was voor mij om op een natuurlijke manier zwanger te worden.. Maar aangezien mijn cyclus op zn kortst 40 dagen was en op zn langst ongeveer 60... En daarbij niet elke cyclus gepaard gaat met een eisprong.. Was de kans natuurlijk wel veel kleiner dan bij vrouwen 'normaal gesproken'. In eerste instantie hebben wij dit toch even geprobeerd,met het advies: om de dag seks. Maar geloof me, met zo'n lange cyclus, niet wetende wNneer en of je een eisprong hebt/gaat krijgen. Is dat erg veel 'gedwongen' seks. Niet erg leuk dus. Dus heb deze ronde de eerste keer medicijnen gehad. Errst provera om een menstruatie op te wekken. Daarna clomid. Het zijn veel ziekenhuis bezoekjes, sommige weken 2,3 x per week. Maar! Ik heb wel nu een goede eisprong gehad en een goede progesteronwaarde. Dus ze helpen wel degelijk! Nu afwachten of ik 'toevallig' de eerste ronde al zwanger ben.. Maar dat zou bijna te mooi zijn.
Hoe lang ben jij al bezig? En schrijf je je cyclussen op, of houd je het bij in een app? (Wel verstandig om te doen,mocht je over een tijdje besluiten naar de fertiliteitsarts te gaan)