Wachten op NOD, wie nog meer?

Dank je Renate weer wat geleerd, pcos en ovu testen gaat niet samen ? Sorry als ik iemand ermee gekwetst heb, is niet mijn bedoeling, het is al rot genoeg voor jullie dat het niet vanzelf gaat.
Gabriele wat vreemd, ik zou toch even een testje doen dan als het niet verder doorzet. Mijn vk heeft mij verteld dat bruin/oud bloed van de innesteling kan zijn en dat het dag voor je nod kan komen. Spannend, laat je weten

He Sarah wat vervelend nou, misschien hoor je bij de dames die ver na nod pas postitief testen, geen bloed geeft moed

Oh Renate je bent net zo erg als ik ?, ik heb er vanochtend een action testje tegenaan gegooid, heb nog steeds steekjes in mn baarmoeder en mijn tepels waren ineens gevoelig maar helaas omo wit, moet toch nog ff wachten. Wel jammer Renate ik hoop echt voor je dat het gelijk raak.

Vandaag NOD voor mij, wel wat buikkramp sinds gister dus ik denk dat het niet gelukt is deze ronde... 
Gistermiddag getest, niks, heb mezelf voorgehouden dat ik het afwacht tot donderdag ochtend. En anders een nieuwe ronde in. 

Gabrielle dat heb ik dus ook gister opeens mega en vannacht/vanmorgen helemaal niks. Echt dat ik dacht hoe dan. 
Vanmiddag wel weer wat maar ook niet mega veel. En bij mn ongesteld is de 2e dag altijd standaard mega erg. 

Dns, nee joh,geen probleem! Ik wist het eerst ook niet!! Leer ook elke keer weer wat nieuws nu ik ermee bezig ben en weet wat het probleem is. Tsja.. wat zullen we zeggen, shit happens maar er zijn gelukkig artsen en oplossingen voor de meeste gevallen! :) 

Hey allemaal,
Even laten weten dat ik nog altijd niet ongesteld ben geworden
wel nog constant dezelfde pijnen en soms heviger dan anders. 
Groetjes.

Spannend Sarah.
Ja Renate gelukkig kunnen ze je goed helpen in het ziekenhuis, ik weet wel het een en ander door vriendinnen en schoonzusje maar zo zie maar weer dat je niet alles weet. 

Terug
Bovenaan