Wachten op NOD, wie nog meer?

Welkom dames,
@gitlmom, het is lastig te zeggen helemaal als je niet weet of je eisprong al is geweest, ik had dat ook steeds en ben daarom begonnen met ovulatie testen. Nu weet ik dus dat ik mijn ei heb gehad en heb rond die dagen ook last van mijn borsten en een paar dagen vooraf pijn in mijn baarmoeder maar voor het zelfde geld is je wi wel geweest en dan kan je over een paar dagen testen. Ik hoop voor je dat het raak is, hou je ons op de hoogte?

@Sarah het klinkt allemaal als prille zwangerschap maar er heerst ook een vervelend griepje, ik ben ook geveld. Als de test weer negatief is kan je beter 2 dagen wachten want hcg verdubbelt elke 2á3 dagen. Ik hoop voor je dat ie alsnog een lijntje geeft, laat je ons ook weten

Om even te reageren op girlmom en dns, ik heb ook pcos en ovulatietesten werken bij mij niet goed. Soms blijven ze tot wel langer als 7 dagen positief (en nee ik was niet zwanger) En ik krijg idd als ik een goeie eisprong heb gehad er vlak na pijnlijke borsten.. dit doordat na je eisprong je progesteron waarde gaat steigen. De andere kwaaltjes die je beschrijft had ik dit keer ook in de week na mijn eisprong.. Ik heb zaterdag mijn NOD. Spannend dus! Enige wat mij bang maakt op dit moment is dat de pijnlijke borsten beginnen af te nemen nu.. dus dat ik denk dat ik waarschijnlijk gewoon ongesteld ga worden... Jij succes! Duim voor je mee. 

Ik kon het niet laten... Net een early testje van de etos gedaan. Noppes..... Balen. Maargoed.. Het kan nog... Maar ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.

He Renate dat is balen! Ik hoop toch voor je dat het net te vroeg was en je snel een positieve test hebt! 
Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik ook testen. Het is nu dag 33... en ik voel niks van ongesteldheid nog.... ik ga nu toch wel stiekem hopen hoor!!!!!

Aah bv wat spannend!! Heb je normaal een vaste cyclus van 28 dagen ?? 
Knap dat je het wachten zo lang vol houd!! Ik voel nu een beetje van die ongi krampjes in mn buik.. maarja.. kan opzich geen innesteling meer zijn toch? En anders word ik te vroeg ongesteld miss.. dat is ook niet goed. Ik word er gek van! Gek van mezelf en mijn hoofd! 

Nee het is niet echt regelmatig. 23,37,28,29 en nu zit ik dus op 33. Ik moet wel wachten met testen want ik heb er geen in huis haha! 
Omdat die 37 erbij zit vind ik wel dat ik echt even moet wachten. Een test doen die negatief is, is denk ik erger dan wachten. 
Het lastige is dat veel kwaaltjes van alles kunnen zijn. Krampen door innesteling of menstruatie? Duizelig door zwangerschap of bv bloedarmoede? Moe door zwangerschap of te hard gewerkt? En je lichaam maakt je helemaal gek!
ik ben heel benieuwd wat het gaat worden...voor ons allebei!!

Terug
Bovenaan