Wachten op NOD, wie nog meer?

Ja spannend is het wel, het is enkel zeer frustrerend omdat ik nog altijd niet ongeteld ben en de testen negatief blijven aangeven. 
Ik blijf voorlopig afwachten en binne 2 dagen doe ik opnieuw een test als ik dan nog niet ongesteld ben. 

Oh Sarah dan ben ik eens benieuwd!! Misschien ben je gewoon heel laat met HCG aanmaken? Doe je de test wel met ochtendurine? Die bezit namelijk de meeste HCG.. Wist je vast al, maar toch.. dubbelcheck. Ik duim mee voor je!

Uiteraard doe ik dat met ochtenturine :) Heb het er met mijn vriend ook over gehad en volgens hem moet ik eens proberen over 2 dagen om in een potje te plassen en daar de test een aantal seconden in te houden. Nog altijd niet ongesteld geworden en de pijn wordt grote en groter. Vooral ‘s ochtens en in de avond heb ik meer last. Weet gewoon niet zo goed of ik moet hopen of niet.. als ik teveel hoop is de teleurstelling eens zo groot denk ik dan. Maar ja, in blijf afwachten :/ 

Hopen dat dat goed nieuws is! 

Mijn borsten zijn opnieuw pijnlijk aan het worden... Maar evengoed af en toe dat menstruatiegevoel.. Verwarrend. Ergens daardoor heb ik opnieuw hoop, maar de test gisteren was negatief. Heb besloten dat ik sowieso tot na het weekend moet afwachten.. Denk dat het enorm gaat tegenvallen als ik dit weekend ongesteld word.... Fingers crossed.

Vreemd hè Sarah, ik hoop dat het toch goed nieuws gaat worden.
Renate, lastig hè dat afwachten, ik heb wat minder hoop na de negatieve test gister hoewel ik ook wel veeeels te vroeg was met testen. Af en toe voel ik pijn/gespannen gevoel bij mijn tepels, heel soms voel ik mijn baarmoeder ineens. Verder totaal geen symptomen behalve dat het lijkt alsof ik ineens heel veel aders op en boven mijn borsten heb. 

Toen ik mijn maandstonden kreeg begin ik te twijfelen’ het duurde maar anderhalve dag. Vandaag getest helaas wel negatief’ maar wel weer wat rust in mijn hoofd (TOT DE OVULATIE) haha dan weer opnieuw door die LF. Nu mijzelf ff getrakteerd op filet american en een lekkere kop koffie. FF bijtanken en hopen dat de volgende ronde 2 dikke strepen geeft als resultaat. 

Wat balen voor je gabrielle!! Maar net wat je zegt, het geeft je wel een beetje rust in je hoofd. Geniet van je filet en de koffie ?
Voor mij voor de zekerheid nog even geen filet....nog steeds niet ongesteld op dag 34?!?! Ik voel op dit moment wel menstruatie achtige krampen, maar ben ook zonder aanwijsbare reden extreem moe. Lekker duidelijk al die signalen... 
Zondag ga ik testen...zaterdag hebben we het zo druk dat we er niet van zouden kunnen genieten als ik zwanger mocht zijn.
Afwachten maar weer mensen....

Terug
Bovenaan