Wachten op NOD, wie nog meer?

Wat vervelend mountaintje en gabrielle!! Echt balen!!!!
Dag 32 en nog steeds niks....

Zeeuwse muts, welkom! Anderhalf jaar al bezig? Jeetje man, ik zou niet weten hoe ik dat moet volhouden. Ik ben nu m’n vierde poging aan het afwachten en hoe ik het probeer vol te houden? Uuuuh niet! Ik ben er vooral tijdens het wachten de hele dag mee bezig. Elke keer naar de wc kijken of je al ongesteld bent of niet. Verschrikkelijk! 

Ja idd mountaintje’ ik blijf het hier ook nog even volgen. Nu twijfel ik of mijn eisprong niet eerder was dus de komende maand iets vroeger beginnen. Ik gebruikte een ovulatie app en heb idd wel steken gehad’ maar die had ik al 2 weken dus daar twijfel ik nu over. Ik las wel iets over maca’ dat het goed zou zijn voor de vruchtbaarheid ? Homeopatisch iets. Heeft iemand daar ervaring mee ? schijnt gewoon bij de natuurwinkel te verkrijgen zijn.

Ah dat is flink balen voor jullie beide!!! Teleurstelling.. Knuffel voor jullie!

Bv, hopelijk heb jij meer geluk!! Ik duim ook nog maar ben er bang voor.. bij mij dan.

Zeeuwse muts, welkom! Dus je hebt nu geen pcos meer? Ik heb (ook) de diagnose pcos. Ben nu aan eerste ronde clomid. 

Ooh balenMountaintje enGabrielle :(. Ik hoop dat het volgende ronde wel raak is voor jullie?.
Welkom zeeuwse muts, wat goed dat je van je pcos af bent gekomen, het is lang wachten maar hoop voor je dat het nu snel raak mag zijn.
Renate wat balen dat je ook pcos hebt, ook al wil je het niet je bent dan toch echt de hele maand ermee bezig. Zijn het prikjes die je in je buik moet prikken? Ik zal je vertellen dat een vriendin van mij dat ook heeft, ze liep een aantal maanden in het ziekenhuis maar besloot dat ze een tijdje zou stoppen. Na 3 maanden werd ze zwanger helemaal zonder medicatie en heeft nu een heerlijk ventje rondlopen. Een succes verhaal van dichtbij, het is altijd fijn om wat extra hoop te hebben?. Waarom denk je dat het deze maand niks is?

Met mij gaat het iets beter, af en toe verhoging in een hoofd vol met snot. Ik heb soms kleine steekjes bij mijn baarmoeder, dat geeft me een beetje hoop, verder totaal geen symptomen maar ben wel heel erg positief deze maand. We wachten geduldig af

Dns, ik hoop mee voor je, en veel beterschap! De kleine symptomen geven toch joop he! Hopelijk voel je alles goed aan en is het raak!

Ik ben zojuist thuis na een bezoekje aan de kaakchirug, auw! Maaaaaar.. ook fijn nieuws, ik heb vanmorgen de uitslag vd bloedtest gehad, en mijn progesteron waarde was heel goed! Ik heb op zaterdag 30 sept een goede eisprong gehad! Dus mijn gevoel was goed! Ik dacht zondag, maargoed. Zaterdag is nog beter ? Ik heb toch weer opnieuw hoop nu☺ 
EEn over mijn pcos, ik hoef voorlopig nog geen prikjes te zetten, heb hormoontabletjes. Ook geen pretje, maar deze cyclus heeft het dus al bewezen dat het werkt. Hoe mooi zou t zijn als ik meteen zwanger zou zijn!! (Waarschijnlijk te mooi om waar te zijn, maar toch) 

Hallo dames,
Ik ben nieuw hier maar word gek van onzekerheid! 
Ik heb drie dochters en vorig jaar mei een miskraam gehad met 3 dagen ziekenhuisopname. Nu heb ik pcos gekregen na mijn derde bevalling en ik kan daardoor dus minder snel zwanger worden. Mijn cyclus is dan ook onregelmatig maar de laatste maanden telkens rond dag 37 tot 40. Vorig weekend 'geklust' (rond eisprong dus) en maandag een enorm felle steek in mijn onderbuik (of was dit de eisprong?). Vanaf donderdag erg gevoelige borsten en veel steekjes links en rechts onderin m'n buik. Nu vraag ik me natuurlijk af of ik zwanger zou kunnen zijn. Kun je al zo snel gevoelige borsten hebben?
Je zou denken dat ik na 3 kids onderhand wel weet hoe het voelt maar de jongste is bijna 7 en geloof me..je vergeet het zo snel!
Als het goed is aankomend weekend mijn nod. Spannend dus!

Het allemaal, 

ik heb toch ook even een maar vraagjes, kort na men eisprong ben ik me vreemd gaan beginne voelen, lichte menstruatiepijnen die ik nog nooit tevoren heb gekregen. Daarbij kwamen ook nog een mazr andere kwaaltjes ook kijken. Lichte hoofdpijn, gevoelige bortsen/tepels, vermoeidheid,... nu sinds enkele dagen geleden begin ik me ook verkouderig te voelen en licht in men hoofd. Vandaag had ik men NOD maar nog altijd geen teken van ongesteldheid. Deze morgend ook een test gedaan en die bleek nagtief te zijn.. morgevroeg opnieuw een testje doen.. klachten blijven aanslepen. Kan iemand me hier wat raad bij geven? Alvast bedankt! ?

Terug
Bovenaan