Wachten op NOD, wie nog meer?

Ja helaas niks aan te doen. Steeds weer opnieuw proberen. 
Doe jij ovulatietesten of weet je gewoon precies wanneer hé vruchtbare periode is? 

Laindey balen zeg!!! :( nu hopen op een mooi kerstcadeautje!

hier vanmorgen beetje misselijk maar niet echt noemenswaardig. Verder eigenlijk niet echt klachten op een klein beetje hoofdpijn na. Heb me vanmorgen ingehouden en niet getest. Denk ook niet dak Mn vriend voor de gek kan houden met 1 dag later testen want dan duwt die zondag gewoon een test in Mn handen Haha ? wat dat betreft heeft hij net zoveel geduld als ik (niet dus haha)

hoe is het met de andere dames vandaag??

Spannend Kimbly! Mijn vriend is er eigenlijk nog niet echt mee bezig. Die heeft nog niet echt door wanneer ik kan testen enzo. 
Maar goed bezig dat je nog niet hebt getest! Nog even volhouden!

Ik.lees ook nog altijd mee.. alleen probeer zelf niet te veel te reageren omdat ik er niet te veel mee bezig te zijn. Ik heb 17 December mijn nod. En moet as maandag bloed prikken of ik een goede eisprong heb gehad. Ben dit keer weer gevolgd met echo's en heb een dubbele eisprong gehad. Best spannend dus!! 
Succes iedereen met alle testen en afwachten.. 

En degene die een positieve test hadden! Gefeliciteerd!!

Groetjes Renate!

Oh Renate! Spannend zeg! Snap dat je niet teveel wil reageren om er niet mee bezig te zijn. Nu dus nog even afwachten voor jou!

Poh dames.. ik weet niet maar dir voelt niet goed. Ik heb sinds gisteren last van lage buikpijn.. echt flinke pijnscheuten. Geen bloed dus niet ongesteld. Heb ook nooit buikpijn als ik ongesteld wordt Kent iemand dit. ?

Terug
Bovenaan