Wachten op NOD, wie nog meer?

Ik weet niet precies wanneer mn NOD is. Ik zit nu op dag 33 en dacht dat ik dag 21 of 22 eisprong heb gehad omdat ik daarna zere tepels kreeg. 

Hier bijna hetzelfde Mali Mali! Dag 31, voel al dagen niks, maar vandaag voel ik een zeurderig gevoel in m’n onderbuik. Eisprong gehad rond dag 23..... zit een beetje in de stress nu!

Ik lees en hoor trouwens overal dat je ongeveer twee weken na je eisprong ongesteld wordt. Voor mij is het nu ongeveer 7 dagen. Innesteling???? Wie weet!! Gewoon nog een week wachten ?

Renate wat leuk dat je nog meeleest en wat ontzettend spannend met een dubbele eisprong, ik hoop extra hard voor je deze maand dat het raak is
@Mali dat is vreemd, ik heb wel heftige menstruaties maar die pijn ken ik niet. Hoop voor je dat het iets goeds betekend.
Ik vind het erg spannend dames, ik heb steeds een borrelend, of alsof er minibelletjes in mijn buik zitten. Ik heb nog even niet getest want toch heb ik nu ook wat meer pijn in mijn bm. We wachten het weekend even af

Ben nieuw hier, dus zal me even introduceren. 

Ik ben 24 jaar, mijn vriend 27 jaar en 8 november mijn implanon laten verwijderen. Morgen is mijn NOD als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. 
Vandaag zijn 
Vanochtend early test gedaan maar helaas stralend wit. Erg spannend al dat wachten. 

Voor iedereen met een positieve test, gefeliciteerd. 

Ik doe geen ovulatietesten Laindey (weet niet of die vraag voor mij bedoelt was..). Wij doen het sowieso minimaal om de dag dus dat kan niet missen, beetje zonde van het geld dan vind ik.

Hoi B V! 
Voor mij is het nu ook dag 31 en op de 22e eisprong gehad(getest). Ik had vanmorgen heel licht roze slijm. Daarna niets meer. Wel zeurend gevoel maar dat heb ik al vanaf zaterdag. Is dit een slecht teken of zou het nog kunnen? Ik ben zo zenuwachtig
Groetjes susanne.

Terug
Bovenaan