Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb werkelijk geen idee! Volgens mij maakt iedereen zich gek hier! Mijn zeurende pijn is weer over, voel nu een soort steekjes aan de rechterkant. Ik wacht geduldig nog anderhalf week af ?
Ik heb al 3 dagen buikkrampen met vlagen maar de hele dag gevoelig. Al 5 dagen zere borsten. Zit nu op dag 33 en heb denk ik op dag 21 eisprong gehad.. Weet t alleen niet zeker. Voor menstruatie heb ik eigenlijk nooit ergens last van. Alleen bij eisprong iets gevoelite tepels voo een dag of 3. Nu zijn het echt mijn borsten
hier nog steeds geen menstruatie maar ook nog geen positieve test.. ik ga het weekend weg dus even gedachten verzetten en dan zien we het dinsdag wel weer mocht ik dan nog niet ongesteld zijn dan test ik weer.. dan ben ik 8dagen na nod
Wat een spanning allemaal!
Hier wordt de ovulatie test weer iets donkerder, ik heb wel een idee wanneer mijn ei springt maar omdat ik geen hele regelmatige cyclus heb doe ik er testen mee.
Heb je al opnieuw getest DNS?
Ik had twee dagen na die test die pas zo heeel laat een streepje gaf en duidelijkere positieve test!
Nog geen knalstreep, maar ook niet te missen dat ik zwanger was.
Nee Lisa nog niet getest, ik durf niet zo goed en denk dat als ik maandag nog niet ongesteld ben geworden dat ik dan een test ga doen. Ik heb wel een hele vreemde steek in mijn baarmoeder, herken jij dat ook?
De eerste keer dat ik zwanger was, wist ik het voordat ik teste al zeker dat het dak was. Ik had niet erge kwaaltjes, maar gewoon anders dan anders. Ik teste toen pas 5 dagen na mn NOD positief.
Een half jaartje later gingen we het weer proberen en toen zijn we wat langer bezig geweest. Elke ronde voelde ik van alles en wist ik zeker dat ik zwanger was, maar was toch elke keer niet raak. De keer dat ik dacht dat ik niet zwanger zou zijn, omdat ik helemaal nergens last van had, bleek het wel raak te zijn hahah. Toen teste ik uit nieuwsgierigheid 5 dagen te vroeg en toch al positief!
Maar bij alle testen die ik gedaan heb en dat zijn er best wat hahah heb ik maar een keer gehad dat hij na 20 minuten pas heel licht positief was en die keer bleek het later ook echt raak te zijn