Wachten op NOD, wie nog meer?

Geniet ervan Gabriele, fijn dat je rust in je hoofd heb nu?.
BV voor jou blijft het spannend, ik ben erg benieuwd wat er zondag uit komt.
Ik ja ik word gewoon gek van mezelf, ene moment voel ik niets en denk ik dat het niet zo is, volgende moment voel ik mijn baarmoeder weer en mijn tepels en een flauwe misselijkheid vandaag erbij. Maandag is pas mijn nod, ik wil gewoon te graag denk ik dan bij mezelf en andere kant voel ik mij zo verzekert dat het raak is en bij de andere 5 zwangerschappen was het ook echt raak. 
Het gaat niet meer goed met me en de dagen kruipen echt om ??

Ja ik denk dat.. wij allen, omdat we het zo graag willen ook steeds vanalles denken en proberen te voelen. Het beste zou zijn een goeie afleiding zodat de dagen omvliegen en je ineens overtijd bent. Helaas werkt dat niet zo... Bij mij gaat het ook op en af, dan denk ik.. het kon wel eens zo zijn.. Dan denk ik weer van niet... Vreselijk. Ik ga ook echt proberen niet meer te testen. Zie wel alweer op tegen de tweede ronde medicatie.... blegh! 

Dames, allemaal succes de komende dagen! Lekker dat we een beetje tegen elkaar kunnen klagen. Allemaal in hetzelfde schuitje. De ene wat verder als de andere... 

Hallo dames, 
Ik heb weer even snel wat bijgelezen. Voor de dames die helaas ongesteld zijn geworden, heel veel succes in de nieuwe ronde. 
Ik las een aantal keer over de action testen, nu wilde ik graag doorgeven dat de action testen door de gyn werden afgeraden. Verder mocht ik alle testen gebruiken ook gewoon huismerk testen etc. maar niet die van de action, omdat het schijnt dat deze vaak nog vals een positieve test geeft. 

@renate ik heb ook net mijn progesteronwaarde opgevraagd. ik heb maandag de 9e bloedgeprikt en mijn waarde was 54. Dit is de eerste keer dat ik dit heb laten prikken en ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal zit natuurlijk. Als ik zo op internet kijk heb ik blijkbaar een goede eisprong gehad. 

Verder is mijn gevoel per dag ook verschillend, het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben en het andere moment denk ik: ach volgens mij ook niet... 
Ik heb geen typische kwaaltjes zoals misselijkheid, of grotere/gespannen borsten en zo. Wel voel ik vaak van alles in mn onderbuik, krampjes en steekjes. Ik moet vaker plassen dan normaal en ik had ineens zo'n last van lucht opboeren.. heel charmant hahaha! 

Zaterdag ga ik testen, kan niet wachten...! 
Iedereen heel veel succes met wachten of de nieuwe ronde.

Dag dames,
Ik heb ook even meegelezen.
Ik ben blij dat ik niet een uitzondering ben die de spanning slecht trek.
Morgen moet ik ongesteld worden. Wij hebben seks gehad op de meest vruchtbare dag nl 28 september.
Ik durf nu nog niet te testen want ben bang dat het toch nog niet te zien is en ik misschien onterecht teleurgesteld wordt.
Gisteren had ik jeuk aan mn borst. Op het moment dat ik wilde krabben kreeg ik een beetje colostrum uit mn tepel, zo gek!
Ik heb ook hele moeie benen bij het traplopen en merk dat ik er niet helemaal bij ben met mn koppie. Alsof ik niet helemaal wakker kan worden. Voel me ook moeier dan normaal gesproken.
Ik voel ook al een paar dagen krampen in mn onderbuik.

Ik heb al 2 dochters maar vergeet gewoon hoe het voorheen voelde in dit stadium.
Iedereen heel veel succes de komende dagen met testen..

Oeh spannend Lee, ik ben benieuwd naar je test.
Ann ik weet dat action valse streepjes kan geven maar als het echt positief is dan geeft ie het wel goed aan (althans dat is mijn ervaring). Ik ben wel zo dat als ik een twijfel lijn zie dat ik dan een kv test doe. Wel goed hoor dat je dames informeert over de testen maar ook van kruidvat heb ik zelfs een vals positieve gehad ?Nee ik test eecht niet teveel???. Ik moet zeggen dat ik het nu alleen nog maar geloof als er een dikke vette lijn op staat?

En op een moment dat je het totaal niet verwacht......BAM zomaar opeens ongesteld. Ik baal als een stekker want ik dacht toch echt dat ik nu zwanger was. 
Ik vertelde aan mijn man dat ik ongesteld ben geworden. Antwoord: oh Oke. ?!?!?! Wat nou oh Oke! Helemaal niet Oke idioot...wilde ik eigenlijk zeggen. Toen vroeg ik hem of hij het niet erg vond. Natuurlijk wel, maar we blijven gewoon oefenen, ik geef het echt niet zomaar op hoor. 
Tja...heeft hij eigenlijk ook wel gelijk in. We geven niet op en gaan vanaf nu om de dag klussen. Voorheen was het gewoon alleen als we zin hadden. Ovulatie testen nog niet, gaat me nog net iets te ver

Ann, 54 is goed! Dan heb je inderdaad een goede eisprong gehad! Fijn! Spannend he.. heb je ook pcos? Dat je hebt moeten bloed prikken? 

Lee, aah spannend! Ga je morgen testen? Ik had 2 dagen na jou mn ei. Gister negatief getest.. Maar was eigenlijk nog te vroeg al was het een early test. Vandaag nieuwe test gekocht voor het geval dat.. Maat moet van me zelf wachten tot t weekend minimaal! 

Bv, balen dat je ongesteld bent geworden.. en.. trek je niet te veel van de reactie van je man aan, mannen zijn er op een hele andere manier mee bezig als ons. Dat merk ik hier ook. Blijven toch mannen ;-) Daarom moet je het maar hier op het forum eruit gooien... lucht misschien op. Shit voor je.. Nu even relaxen met n glaasje wijn en hopen op de volgende ronde... 

Dns, ik.heb nu juist de kruidvat test 2 voor 5 gehaald omdat ik overal las dat die goed moesten zijn!!! Niet dus? 

Terug
Bovenaan