Wachten op NOD, wie nog meer?

Hoi..
Maandag zou ik eigenlijk mijn menstruatie moeten beginnen, maar nu nog niks. Ik ben altijd precies optijd . Alleen die maandag had ik 1x een paar druppels rode bloed in mijn slipje. Ik heb een inlegkruisje in, maar helemaal niks op 2 stipjes bruin na vandaag. Ik slik geen pil, want we doen al 5 jaar voor het zingen de kerk uit. Ik heb verder geen symptomen , want dat had ik bij mijn andere kinderen ook niet . Even wachten tot vrijdag. 

BV, wat een teleurstelling zeg. 
Het ergste is dan ook nog eens dat je weer een keer door deze spannende dagen heen moet.
Sterkte

Renatte wat ik vorige maand had was alsof er een streepje zat echt iets donkerder maar niet roze maar wel duidelijk zonder te kantelen en de maand daarvoor had ik dat ook. Ze zijn goed en gevoelig maar er staat soms (meestal zijn ze echt omo wit) een voorgedrukt streepje op. Mijn advies is altijd bij twijfellijntjes de dag erna nog een keer te testen.

Hi meiden,
Ik ben inmiddels al 8dagen overtijd. Al 3testen gedaan, allemaal negatief! Terwijl ik normaal toch echt een regelmatige cyclus heb. Iemand hier ervaring mee? Wil heel graag zwanger worden maar nu toch steeds aan het wachten of ik ongesteld word? 
Durf bijna niet meer te testen!

Hoi Mariëlle’ sommige hebben van zichzelf een hele lage HCG waarde. Stel je hebt een HCG waarde van 0,1 dan moet je die vanaf de dag dat de innesteling had moeten plaatsvinden elke 2 dagen verdubbelen. De meeste testen reageren vanaf 20 maar (ook k2v5) al vind ik die wel heel goed daar niet van. Maar jumbo huismerktest reageerd vanaf 10 staat ook op het doosje zelf. Dit kan je eventueel door een rekensommetje doen’ of HCG waarden via bloedprikken. Succes ik hoop voor je op een positieve uitslag.

Hey,
Gisteren kreeg ik opeens uit het niets een bloeding, echt hevig en donker bloed.. vandaag opnieuw hetzelfde. Weet iemand wat dit kan zijn of zijn het gewoon mijn menstruaties. Ik heb deze bloeding wel nog nooit eerder gehad. Het is echt donker bloed en slijmerig en klonterig. Weet iemand miss wat dit kan betekenen? ?

Terug
Bovenaan