Wachten op NOD, wie nog meer?

Lee ook naar de volgende ronde, balen meid hoop dat jullie komende ronde meer geluk hebben.
Sarah, ik heb dat ook eens in de zoveel tijd dan is er (denk ik) gewoon heel veel baarmoederslijm aangemaakt en dan heb ik ineens een hele heftige menstruatie. Als je het niet vertrouwd kan je altijd even de dokter bellen. Misschien is het wel wat anders en zoiezo dan verstandig even de dokter te bellen.
jij ook een dikke knuf en hoop dat je de komende ronde meer geluk hebt??

Even een update van mij. Ik ben dus heel erg grieperig geweest, sinds gister middag ben ik regelmatig duizelig en moet ik echt even zitten, dat voelt erg vervelend, heb ook geen idee of het met de griep te maken kan hebben. Ik voel mijn baarmoeder steeds vaker, heb totaal geen trek in eten maar doe het natuurlijk wel braaf, heel soms een vlaag van misselijkheid. Vanochtend echt met mijn verkeerde been uit bed gestapt en kan werkelijk om niets in tranen uitbarsten. Ik heb mij voorgenomen om morgenmiddag kv 2v5 testen te gaan halen, zoiezo omdat ze gevoeliger zijn. Maandag is mijn nod dus denk dat ik het zaterdag toch nog een keer ga proberen.
We wachten het af

Dinsdag had ik ongesteld moeten worden, sinds maandag al wat vage krampen/zeurderige buikpijn. Tot op de dag van vandaag nog niet ongesteld. Dus gistermiddag even een test gedaan maar negatief. Ik twijfel wel heel erg want zojuist ook spontaan moest ik overgeven en ik heb de laatste dagen onwijs veel zin in lollies en niet meer in chocola, waar ik normaalgesproken obsessed mee ben als ik ongesteld moet worden. 
Zo spannend...maar misschien willen we ook wel te graag. Fingers crossed. 

Hallo. 
Ik schrijf ook graag mee!
Ik ben nieuw op de forum. Wij zijn sinds 28 september gestopt met de pil. 27 september de laatste genomen en 29 september mijn ontrekkingsbloeding gehad. Wij gaan nu voor ons eerste kindje. Wat is dit een onzekere periode zeg, je hebt zoveel vragen op het begin. Ik heb daarom ook veel gelezen op internet. Ik ben overigens 22 jaar. 
Ik had vanaf zondag cyclus dag 10 het idee dat mijn eisprong eraan zou komen (redelijk vroeg in de cyclus dus). Ik had zoiets van dat kan niet omdat dit nog maar de eerste maand is. Ik besloot dus toch ovulatie testen te kopen zodat ik het kon controleren (dit klinkt erg wanhopig maar ik had zoiets van deze hulpmiddelen zijn niet voor niets op de markt) deze heb ik vanaf dinsdag gebruik cyclusdag 12. Ik had toen duidelijk een 2de streep die nagenoeg even donker was. Ik dacht dus dezelfde dag nog eens te testen omdat je vaak leest dat je je piek soms kan missen. helaas was de streep een paar uur later een stuk lichter en ook de volgende dag was de streep bijna weg. Ik denk dus dat ik hem net gemist heb. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik nog geen eisprong heb gehad maar ik heb hem duidelijk gevoeld, buikpijn en flink wat rekbaar slijm. 
Ik ben benieuwd naar al jullie ervaringen. 
groetjes. 

2 duidelijke strepen is toch echt de piek van je ovulatie en die gaat inderdaad weweer snel voorbij. Heb je toen wel geklust ? 

Meiden lees nog een paar toch ongesteld geworden. Jammer het begint er steeds meer op te lijken dat we met zn alle naar de volgende ronde gaan.
Vind het wel leuk en fijn om hier met zn alle tw blijven praten omdat we toch allemaal rond dezelfde tijd zitten. 

Hallo mountaintje. 
Ik heb de test van de action dan moet de streep even donker zijn. Het scheelde nog wel iets. Za-zo-di geklust helaas nu avonddiensten.
Weet niet of je hier foto's kan toevoegen. Anders kan ik de foto toevoegen. Jammer trouwens dat je geen melding of iets dergelijks krijgt wanneer er een nieuw bericht is. 
Groetjes 

Hoi Linda, ik gebruik ook de ovulatiesticks van action, de streep was niet even paars als de controlle lijn maar kwam wel in de richting, de dag ervoor niet getest maar de dagen erna wel en hij werd gelijk de dag erna lichtroze en de dagen erna nog steeds lichter. Ik moet wel zeggen dat ik dus altijd een lichtroze lijn heb en dus dat toen hij duidelijk paarzig werd (2á3 tinten lichter dan de cotrollelijn) dat dat mijn piek was. Heel misschien was hij de dag ervoor nog duidelijker maar dat weet ik dus niet. Ik heb mijn eisprong gevoelt ook maandag. Hoop dat je er iets aan hebt :)

Wie wachten nu nog op nod? Renate, ik, mis ik nog iemand??
Je hebt gelijk mountain het is leuk om in een groepje te blijven haken :)

Terug
Bovenaan