Wachten op NOD, wie nog meer?

Even een vraagje, 
Ik lees vaak dat de ene zwangerschaps test sneller positief test dan de ander. Ik heb dinsdag middag getest met een action test. Dinsdag was mijn NOD. Deze test was negatief. 
Vandaag twee soorten testen gekocht bij de kruidvat. Een early test en een doosje met twee normale testen. Wat is nou precies het verschil hier tussen? Beide zeggen ze 99% zekerheid te geven als je test na dat je je menstruatie zou moeten hebben. Ik ga denk ik morgen ochtend weer testen... 

Marion ik gebruik graag die 2 voor 5 euro van kv. Wat ik begrepen heb van andere dames (zelf geen ervaring mee) dat die met 2 erin minder hcg nodig heeft dan de early maar nogmaals weet niet op dat waar is. Misschien hebben de andere dames er ervarinf mee??

Hoi dns.
Hoelang ben jij nu bezig? Ik had idd al op meerdere plaatsen gelezen dat de streep niet altijd bij iedereen even donker of donkerder werd. 
Ik heb iig geklust dus we zullen het zien. 
Groetjes 

Nou Linda het was eigenlijk mijn eerste keer maar zag toch heel duidelijk het verschil tussen die donkere en de dag erna

Vandaag toch nog een poging gewaagd.. belachelijk. Ik weet het. Ga t nu echt niet meer doen. Als het goed is word ik zaterdag ongesteld.. Of moet het zondag zijn als ik de 30e mijn eisprong heb gehad? ?

Gister toch maar getest, maar negatief. 
Ik ga er nu vanuit dat ik snel ongesteld ga worden, ben al een halve week overtijd nu. Dan had ik toch wel positief moeten testen??
Ook nogsteeds menstruatie achtige buikpijn. 

Terug
Bovenaan