Wachten op NOD, wie nog meer?

@laindey gelukkig ben ik niet de enige. Het is vervelend, ik zou wel eens willen weten wat er gebeurd in mijn onderbuik. De vorige keer hier totaal geen last van gehad! 

Lat die NOD maar snel dichtbij komen.

@Junibaby12 Neeee dat meen je niet?! :O Laten we maar hopen dat het je zwangerschap niet in gevraar brengt dan! 

@Beautygirl Ik heb de vorige keer wel wat gevoeld maar niet zo erg als nu. Ik heb net een mooi filmpje gekeken hier: https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/bevruchting/eisprong-ovulatie/
Onderaan de pagina. Je kan precies zien wat er allemaal gebeurd in je buik, heel mooi gemaakt! 

@laindey die heb ik gezien! In november heel Google afgestruind, dat maakte me helemaal gek. Ik mag nu alleen nog op het forum. En dat werkt, ik wordt ee rustiger van. 
Wanneer is jouw NOD? Ook 26 januari?

@Beautygirl haha ja dat snap ik wel! Bij mij valt het wel mee met gek worden gelukkig. Ik heb echt geen idee wanneer mijn NOD is. Geen idee hoelang mijn cyclus nu is. Vorige maand een miskraam gehad, voor kerst. Heb toen 2,5 week gebloed. Na kerst ben ik begonnen met ovulatietesten en deze waren vorige week dinsdag en woensdag positief. Ik verwacht dat mijn NOD tussen de 23e en 27e zit, als ik zo alles zelf een beetje uitreken haha. 

Oh no! Ik heb zo’n pijn aan de rechterkant onder in mijn buik! Dit heb ik nog nooit eerder gehoord. Eisprong heb ik al gehad, en zit nu op cyclus dag 20. 
8dagen tot NOD. 
Dit is zulke vervelend zeurende pijn! 
Sorry voor mijn klaag bericht. 

@Beautygirl Pijn zoals kramp of meer steken? Want die steken heb ik ook lichtelijk soms. Mn borsten beginnen ook wat gevoeliger te worden.

Terug
Bovenaan