Wachten op NOD, wie nog meer?

Hey allemaal. Hier ook wachten op NOD (+- 26-1). Te vroeg om symptomen te kunnen hebben voor zover ik begrijp, maar veel 'lichamelijke klachten'. Laatste dagen erg misselijk en pijnlijke borsten alsof ik ongesteld moet worden. Meer mensen die dit hebben? Of ben ik gewoon 'schijnzwanger'? ;) 

@laindey dit waren meer steken. Echt zo ineens onder het koken. dat ik naar een stoel ben gegaan en van een stoel naar de bank. 
Het is inmiddels over, dit heb ik nog nooit gehad. 
Spannend

@Moowtje het kan wel hoor dat je dit al voelt. Je let er nu sowieso meer op dan eerst tenminste ik heb dat wel haha. 
@beautygirl oh dat was wel heftig dan! Zo erg heb ik het nog niet gehad. Ik ben wel heel erg moe, zou de hele dag kunnen slapen. 

Dag Laindey Sorry voor het onafgemaakte berichtje Maar ging wat fout. 
Wij zijn vanaf oktober 2017 bezig. In augustus is mijn spiraaltje verwijderd en heb in september 2weken de pil geslikt omdat ik echt niet ongesteld moest worden op een belangrijke dag. Daarna gelijk gestopt.
vanaf oktober zijn we dan ook echt bezig. Alleen praat ik mij zoals iedereen die kwaaltjes aan. Vanaf deze maand laat ik het los en klussen wij om de dag.
Ik heb een cyclus van 25 tot 28 dagen. en moet volgens de app 22jan de nieuwe periode aanbreken.
Nu merk ik wel dat ik al een paar dagen rare buikpijn hebt en een kort lontje hebt en me aan alles irriteer. Ook heb ik echt gigantisch veel puistjes overal terwijl ik als het zover is ik altijd er 1tje in het gezicht hebt. Dus afwachten maar.

Ik heb de berichten van iedereen gelezen, en voor vele gefeliciteerd en geniet van de zwangerschap en voor andere geef niet op we blijven proberen!

@Elfa Ach kan gebeuren! Welkom! Het wachten is zo vervelend he! Gelukkig hebben we hier wel wat afleiding. Laten we hopen voor jou dat je volgende week ook niet ongesteld wordt!

@ Laindey, hoeveel dagen in de cyclus waren deze steken :O
Ik heb zelf op of rond de dag van mijn eisprong een half uur enorme steken gehad zo erg dat ik alleen maar ingekrompen in mijn bedje kon liggen van de heftige pijn. Na een half uur was het over en niks meer aan de hand, dit was toen op een dinsdag en vanaf de donder eropvolgens continu last halverwege de dag van enorm opgeblazen buik,....
ik herken je verhaal dus alleen ik denk dat het moment wellicht iets anders was, voor mij dus dag 14 van mijn cyclus dat dit gebeurde

Terug
Bovenaan