Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@lietjeee was op mijn 20ste cyclus dag! Ik heb een regelmatige cyclus tegenwoordig van 28 dagen. Dus ik zit in mijn innestelingspijn periode. Heb vandaag heel licht spotting. Dus een goed teken.
Bijna mag ik gaan testen. Officieel mag ik volgende week dinsdag al testen. Maar ik ga proberen om volgende week vrijdag te testen.
@Beautygirl
Ik loop gelijk met jou met NOD op 23 januari. Ik lees over jouw spotting; heb je dat eerder gehad? Ik heb dat deze cyclus voor t eerst en weet niet zo goed wat ik ervan moet denken....
Oeps te snel!
Ik heb dit ook niet eerder gehad. Netzoals de steken die ik maandag had. Nu is het aftellen naar mijn NOD.
Menstruatie is uitgesloten. Want mijn menstruatie is altijd veel later in mijn cyclus en begint nooit met spotting
@beautygirl: Ik had inderdaad gelezen over die innestelingsbloeding. Wat ik nu heb is ook zeker geen menstruatie, het is maar 2 of 3x per dag licht bloedverlies. Qua testen: soms denk ik ik koop zo’n early prediction test, en daarna denk ik dat ik wel wacht of menstruatie komt. Ik vind t best lastig ?
@ Beautygirl, het gaat goed met me alleen ik heb vanaf vorige week donderdag echt beroer gevoeld. Ik had echt geen trek die dag en als ik aan sommige etenswaren dacht dan kreeg ik er haast al overgeef neigingen van. Toen nog lichte ochtend misselijkheid gehad tm t weekend alleen als ik net wakker werd naast elke middag en avond dus een ballon buik. Verder ben ik fit maar t voelt alsof ik elke dag weer een ander pijntje ervaar pfffff
Als t elke maand zo gaat word ik beetje moe van mezelf met al die pijntjes. Ik heb normaal echt nooit last van zulke dingen en voel me nooit zo met al die pijntjes. Achja t zullen de hormonen zijn!
Spannende dag 23-01
@ Myrage, jij ook 23-01!!! Hopelijk is de 23ste een echte NIET ongesteld wordt dag voor ons allemaal !!! Klinkt wel heel goed jullie spotting!!! Dat heb ik zeker niet in ieder geval
@Lietjeee Die pijntjes zijn het ergste, ik voel me ook echt zo meh, niet ziek ofzo maar ook niet 100% fit.
We zijn met veel die NOD op de 23e hebben! Ik ook als mn ovulatiekalender/berekening goed zit.