Wachten op NOD, wie nog meer?

Laten we voor ons hopen op een mooie dinsdag de 23ste! Nog maar 6 dagen! ?? Laindey en beautygirl, wat gaan jullie doen met testen? Ik hoop dat we allemaal goe nieuws hebben! En ook voor de rest heel veel succes!

Ik denk dat ik pas 26 januari test! Dan zit ik op 31 dagen. 
Maar ik weet niet of ik het volhou. Ik voel ook echt vanalles en licht spotting. Mijn gevoel zegt zwanger, maar ik denk niet zo om teleurstelling te voorkomen. (Ik haat mezelf) een early test doe ik niet, want ik ben dan veel te bang in alsnog teleurstelling.
Mij heb nog steeds af en toe steekjes ( als ik het goed benoem, alles onder in mijn buik. ) ik voel me inderdaad ook opgeblazen en misschien af en toe wat misselijk. Ook heb ik veel last van pukkeltjes. (Heb ik echt bijna nooit) heeft iemand daar ook last van? 
Laten we keihard gaan duimen!

@Beautygirl Ik heb dus ook last van puistjes, niet in mn gezicht maar in mn haarlijn en blijkbaar op mn rug volgens mn vriend. En ik heb nog nooooooit puistjes op mn rug gehad. Ik voel me niet echt opgeblazen maar heb het gevoel alsof er lucht in mn baarmoederzit. Soms bubbelt het een beetje en tis uitgezet een beetje. Ik wil zo graag testen maar moet het niet doen!

Hee dames!
Wat een gedoe om zo bewust te zijn van je lichaam..haha.
Ik moet nog iets langer wachten, dus kan nog geen klachten hebben. En toch bij elk pijnje en krampje schieten er allerlei gedachtes door mn hoofd. Dat wachten stelt mn geduld zwaar op de proef.. haha!
Nog wachten tot volgende week zondag ongeveer (rond 28/29 januari NOD).
Iedereen veel geduld gewenst tijdens het wachten ?

Ik heb de 22e NOD. Heb hele gevoelige borsten( nog noooit gehad) worden ook steeds groter haha. Opgeblazen gevoel, maagzuur en veel witte afscheiding gehad. Nu ietsje minder. Ookveel misselijk. Heb wel een early test besteld, maar ben zoo bang dat het dit keer weer niet zo is, terwijl ik me echt zwanger voel... even sterk zijn pffff.... 

Leuk, nog meer dames in de buurt van onze NOD! 
Allemaal al last van wat kwaaltje. We gaan het zien met z’n alle. 
Ik ben nu al sinds dinsdag elke keer een half uur voor de wekker wakker. En ik moet ook wat meer naar het toilet. Zo vervelend! Zullen we een winterslaap houden en ergens volgende week wakker worden zodat we niet meer hoeven te wachten?

@Beautygirl Haha ik ben voor een winterslaap. Geweldig idee ? Nog even volhouden met zn allen. We zijn sterke vrouwen en kunnen heel geduldig nog ff wachten ? Girlpower!! ?

Succes meiden de komende week...
Ik hou mezelf even op de achtergrond tot mijn vruchtbare dagen weer achter de rug zijn.
Vandaag voor het eerst echt gestopt met bloeden na mijn MK, dus nu maar hopen dat ik een eisprong ga krijgen en dat mijn lichaam niet een maandje overslaat.
Ik hoop voor jullie op een heleboel positieve testen met veel plakkertjes!

Terug
Bovenaan