Wachten op NOD, wie nog meer?

@Beautygirl; ja ik voel me ook opgeblazen en soms gekke pijntjes in mijn onderbuik. Spotting blijft iedere dag nog een beetje. Met vlagen wat misselijk en weinig eetlust. En iedere x hou ik maar vol dat ik mezelf gek maak en er helemaal niks aan de hand is, idd bang voor teleurstelling. Maar he, we zijn weer een dagje dichterbij de 23ste! Of we gaan testen of niet, we weten in ieder geval of we ongesteld gaan worden ;)

@Juniaby12: sterkte! Lijkt mij niet makkelijk om na een MK weer met volle moed er tegenaan te gaan! Geniet in ieder geval van je vruchtbare dagen ;) En hopelijk voor jou snel een blijvend wondertje!

Hi dames!! Spannend weer voor ons allemaal! Ik heb me dit keer ook wat meer op de achtergrond gehouden.. Was er te veel mee bezig. En heb dat nu wat meer los gelaten.. 

Vrijdag, zaterdag of zondag moet ik ongesteld worden! Dus ik wacht tot de 22e. Als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik een testje doen. Dan is het mijn verhaardag ?? Ik voel verder helemaal niets. Normaal altijd grote pijnlijke borsten na mijn eisprong tot menstruatie, nu niet.. En verder voel ik me goed! Soms veel lucht in mijn buik maar dat kan ook van bepaalde etenswaren zijn! We wachten geduldig af..... ?

Succes iedereen! Hoop op veel positieve testen ?

@myrage. Spotting is weg bij mij, gelukkig! Ik ben gewoon zo moe dat ik gewoon een energie heb om te werken. 
Mijn buik is nu iets rustiger voor nu! Maar dat kan straks anders zijn.
spannend rvis, fijn dat je er minder mee bezig bent. 
Succes allemaal met wachten

Hey meiden! Ik lees dat de 23ste een spannende dag voor veel van jullie word! Ik ga voor jullie duimen! Mijn NOD is de 25ste, maar ik denk niet dat ik dat volhou.. dit is voor ons de 2e rondje van ons 2e kindje. Ik had vorige maand een cyclus van 31 dagen en had nu op de 15e dag mijn eisprong. Vind het weer heeel spannend. Vooral omdat ik echt al vanaf dag 5/6 na mijn eisprong buikpijn heb, maar ook in mijn maagstreek. Het lijkt wel steeds erger te worden.. ook heb ik een soort van stuwinggevoel in mijn borsten. Dit had ik helemaal niet toen ik zwanger was van mijn zoontje! 
We zouden zaterdag naar de sauna gaan, maar we durven nu niet meer. Dus nu zit het in mijn hoofd om een vroege test te gaan halen en morgen te testen. Veeel te vroeg. Ik irriteer me aan mezelf haha!

@mamad: flauw hé die niet-meewerkende lijven van ons ;)
Laat je ons de uitslag weten? :D

@RVis: beter verjaardagskado kan er niet zijn toch! Ik duim voor je mee! Laat je het ook weten? :D

@beautygirl: hoe vervelend je klachten ook zijn, het klinkt wel "positief"! Laten we hopen dat het allemaal ergens goed voor is!

Ik zat eens wat rond te lezen en zag dat er aangeraden wordt om al 4 weken voordat je überhaupt gaat proberen zwanger te worden vitaminepillen "moet" gaan slikken ...doen jullie dit al? En zo ja, wat slikken jullie?

Spannend he! Ik wacht ook, grappig dat zoveel het rond dezelfde datum hebben. Was vanmorgen iets te ongeduldig en toen heb ik een 6 dagen eerder test gedaan maar die was negatief. Gebruiken jullie deze testen wel eens? 

Terug
Bovenaan