Wachten op NOD, wie nog meer?

@Myrage Heeel flauw haha! Weet nu ook al zeker dat het geldverspilling is om die extra vroege te kopen haha maar toch doen he! ;) Ik slik een heel scala aan pillen op het moment: Magnesium, probiotica, L-glutamine en foliumzuur haha! Die magnesium is voor vermoeidheid (heb altijd een mega winterdip) en die probiotica en L-glutamine op aanraden van mijn osteopaat. Volgens haar mag ik dit gewoon slikken.
@RVis Wauw dat zou zeker een mooi verjaardagscadeau zijn!
@Sophieonline: Als ik die extra vroege test ga halen is dat de eerste keer haha! En dan test ik ook 6 dagen te vroeg.

@mamad: ach, als het je op een bepaalde manier rust geeft, dan is het prima toch! Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, das het belangrijkste denk ik.

Ik heb nu de "Davitamon mama compleet met visolie" besteld. Lijkt compleet met alle benodigdheden.

@sophieonline: dit is voor mij de eerste echte serieuze poging. Die early test nooit eerder gebruikt. Zat er gister wel over te denken maar kan me vooralsnog weerhouden. Probleem is dat negatief niet altijd negatief betekent, en ik denk dat ik dan nog zenuwachtiger zou zijn omdat ik een sprankeltje hoop blijf houden, wellicht onterecht. Ik merk dat, hoe zenuwachtig en onzeker ik een week geleden was, het nu al een stuk rustiger in mijn hoofd wordt. Denk dat ik t wel af kan wachten tot dinsdag/woensdag....hoop ik! :p

@Myrage: Ik ga het doen onder het mom van: Dan heb ik niet voor niks de sauna afgezegd haha! Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Goed dat je zo rustig bent!

Mamad: prima reden toch...en wie weet! Heb je meteen iets te vieren dit weekend! :D Het hoeft niet altijd negatief uit te pakken! Die testen zijn er niet voor niks....

Oke meiden ik heb net getest met etos early.... een licht streepje 10 dagen na eisprong!! Maar ben zo bang.. in januari 2016 is het ook mis gegaan. Begon ook met een heel licht streepje. Er gaan zoveel emoties door me heen nu. Maar de grootste is angst. Durf niet blij te zijn..

@mamad Een hele voorzichtige gefeliciteerd alvast! Maar ik snap wel dat je bang bent hoor. Over 2 dagen nog een keer testen zou ik doen dan.

@mamad: ohhhhh?????????? We duimen mee voor een steeds donker wordend streepje! Ik snap je angst, maar hou de moed erin! Dit is al een mooi begin! ???

Terug
Bovenaan